Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی دودانگه با بیان اینکه سرود و آواهای انقلابی از اول انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مورد عنایت و توجه جریان انقلاب بوده و نقش مؤثری در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی و حماسه سازی مردم داشته است، اظهار کرد: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت:‌ تربیت و کشف استعدادها ، شناسایی گروه‌ها و تولید آثار ویژه در حوزه سرود از اهداف این مجموعه می باشد.

دودانگه افزود: این جشنواره در قالب تولید سرود، آکاپلا (همخوانی بدون موسیقی)، بازخوانی سرود و ایده (نماهنگ و اجرای پاتوقی) برگزار می‌شود.

وی به موضوعات جشنواره مذکور اشاره کرد و افزود:امید به آینده، ائمه اطهار علیهم السلام، شخصیت های ملی و مذهبی (امام و شهدا، مفاخر استانی، خانواده های شهدا و جانبازان و…)، نوجوان ایرانی، آینده ساز ایران، سبک زندگی (ایرانی،اسلامی)، کالای ایرانی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید مقاومت و تمدن نوین اسلامی و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم نمونه ای از موضوعات جشنواره است.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجا ادامه داد: ایران در مسیر پیشرفت و اقتدار، مقابله با کرونا، شهدا و مدافعان سلامت، خانواده، جمعیت، بیانیه گام دوم، ظرفیت ها، عدالت پروری و… از دیگر موضوعات جشنواره است.

دودانگه با اشاره به بخش ویژه این جشنواره تصریح کرد: پرداختن به شخصیت و مکتب سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس موضوع ویژه اولین جشنواره ملی و بین‌المللی سرود فجر می باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجا گفت : شرکت کنندگان در این جشنواره باید تا پایان ٣٠ بهمن‌ماه آثار خود را بصورت فایل صوتی در سایت فستیوال سرود (www.festivalsorood.ir) بارگذاری کنند.

دودانگه با بیان اینکه جوایز نفیسی برای برگزیدگان این جشنواره در نظر گرفته شده است، افزود: گروه‌های برتر جشنواره علاوه بر حضور در شبکه‌های صداوسیما و اجرای زنده، در کارگاه مهارت‌افزایی نیز شرکت خواهند کرد.

وی گفت: پس از حضور نفرات برتر در شبکه ملی و اجرای زنده، این عزیزان در بخش نظردهی مردمی نیز حضور پیدا خواهند کرد.

کد خبر 5411568

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهه فجر ستاد دهه فجر مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مهدی عالی زاده افزود: این جشنواره در دو بخش سرود‌های ملی و محلی اجرا می‌شود.

وی گفت: گروه‌های سرود دختران و پسران استان آثار تولیدی یا بازخوانی خود را به صورت زنده در حضور داوران این جشنواره اجرا می‌کنند.

عالی زاده یکی از برنامه‌های جانبی این جشنواره را برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و سرپرستان گروه‌های سرود استان بیان کرد.

وی افزود: اهداء جایزه به برگزیدگان مرحله استانی در دوبخش دختران و پسران در بخش‌های ملی و محلی، تک خوان برتر پسران و همخوان برتر دختران، رهبر برتر و همچنین معرفی گروه‌های برتر به مرحله کشوری را از ویژگی‌های این جشنواره بیان کرد.

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • اختتامیه جشنواره سرود بسیج در خراسان شمالی برگزار شد
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • افزایش چشمگیر سطح اجراها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد