Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:08:32 GMT

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از ۲ دستگاه موتورسیکلت در یزد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۲۶۵۵

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش از ۲ دستگاه موتورسیکلت در یزد

 به گزارش شنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ منوچهر نصیری اظهار داشت: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، ماموران پلیس شهرستان مهریز از تردد قاچاقچیان با موتورسیکلت در محورهای این شهرستان مطلع شدند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با گشت زنی های مداوم، قاچاقچیان را با ۲ دستگاه موتورسیکلت "ایژ" در محور فرعی "مهریز-محمدآباد" مشاهده و در یک عملیات ضربتی آنها را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران در بازرسی از خورجین موتورسیکلت ها، ۱۰۰ کیلو گرم حشیش را کشف و ۲ قاچاقچی را دستگیر و به دادسرا معرفی کردند.

نصیری در پایان بر عزم راسخ و مبارزه همه جانبه با سوداگران مرگ تاکید کرد.

کشف یکهزارو ۲۸۰ تخته پتو در یزد 

 سردار "عباسعلی بهدانی فرد" فرمانده انتظامی یزد گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد یک انبار کالای قاچاق را با یکهزارو ۲۸۰ تخته پتو شناسایی کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از اخذ مجوز قضائی به بازرسی از انبار پرداختند و این مقدار پتوی خارجی فاقد مجوز گمرکی و قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در این خصوص یک متهم به مراجع قانونی معرفی شد خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش این محموله پتوی قاچاق را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

این مسئول انتظامی در خاتمه ضمن اشاره به تبعات سوء کالای قاچاق بر اقتصاد کشور گفت: همگان باید تلاش کنند این معضل در کشور ریشه کن شود.

برچسب‌ها مواد مخدر یزد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مواد مخدر یزد انتظامی مواد مخدر یزد انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودروی نیسان حامل ۵ تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کلاردشت، به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ناصر صالحی در تشریح این خبر، اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیرمجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از شناسایی دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در محور عباس آباد خبر داد و افزود: ماموران در اقدامی غافلگیرانه خودرو‌های  نیسان را توقیف و در بازرسی 5 تن چوب  که به صورت غیر مجاز از  جاده جنگلی برداشت شده بود، را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری متهمین در این  عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و متهمان را به مرجع قضایی معرفی کردند.

صالحی در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد،  از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین