Web Analytics Made Easy - Statcounter

با افتتاح ورودی‌های جدید ایستگاه‌های مولوی و بریانک در خط ۷ مترو تهران، شرایط دسترسی و ورود و خروج مسافران از این دو ایستگاه پرتردد شبکه حمل و نقل ریلی پایتخت تسهیل خواهد شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) محمود یوسفی مجری خط 7 مترو تهران با اعلام مطلب فوق افزود: به موجب تلاش‌های صورت گرفته مبنی بر تکمیل ورودی‌های دوم ایستگاه‌های در حال بهره‌برداری که به موازات افتتاح ایستگاه‌های جدید در حال پیگیری است، امکان بهره‌برداری از ورودی غربی ایستگاه بریانک و نیز ورودی شمالی ایستگاه مولوی در بهمن‌ماه امسال فراهم شده تا ضمن ارتقاء سطح ایمنی ایستگاه‌های مذکور، شهروندان به شکل بهتری از آنها استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوسفی در توضیح اجمالی ورودی‌های دوم این دو ایستگاه گفت: پیش از این، ورودی شمالی ایستگاه بریانک در اختیار مردم قرار گرفته بود و در حال حاضر ورودی غربی ایستگاه مذکور به مرحله بهره‌برداری نزدیک شده تا شهروندان مناطق 17،10 و 11 که در محدوده بزرگراه شهید نواب صفوی،  محله بریانک و پل خیابان قزوین قرار دارند، دسترسی آسانتری به ایستگاه بریانک داشته باشند.

در مورد ایستگاه مولوی نیز که تاکنون صرفاً با بهره‌مندی از ورودی جنوبی در حال خدمت‌رسانی به عموم مردم بود، هم اکنون شاهد اتمام عملیات اجرایی ورودی شمالی این ایستگاه هستیم. ایستگاه مولوی که در منطقه‌ای پرتردد قرار دارد، قطعاً با افتتاح ورودی جدید، شرایط بهتری برای سرویس دهی به مسافران پرتعداد خود پیدا خواهد کرد.

مجری خط 7 با بیان اینکه ورودی‌های جدید به پله برقی و مسیرهای ویژه افراد کم‌توان جسمی و حرکتی مجهز هستند، استفاده حداکثری از تولیدات داخلی را ویژگی قابل توجه آنها برشمرد.

گفتنی است از ابتدای سال 1400 تاکنون 5 ورودی جدید برای ایستگاه‌های برج میلاد، بعثت، رودکی، مرزداران و مهدیه به بهره‌برداری رسیده است و افتتاح 2 ورودی جدید در بهمن‌ماه، شمار ورودی‌های دوم یا سوم ایستگاه‌های بهره‌برداری شده در سال جاری را به عدد 7 می‌رساند.

وعده‌های اجرای گام آخر پروژه متروی پرند همچنان روی کاغذ!تصاویر «مترو خوابی» واقعی است؟جزئیات برخورد دو قطار مترو؛ راهبر به علائم و اخطارها توجهی نکرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان

تین نیوز

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از بهره برداری از پروژه تحکیم بستر آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از شهر، هادی حق بین، درباره جزییات یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار اظهار کرد: پروژه های بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان و تعریض مسیر کندروی شرقی این بزرگراه در تقاطع با بزرگراه شهید لشگری، همزمان با یکصد و هجدهمین رویداد امید و افتخار در روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ تحویل شهروندان خواهد شد.

حق بین با اشاره به اهمیت بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی شهر تهران به ویژه بزرگراه آزادگان یادآور شد: طی سالیان گذشته روند بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان به دلایلی مختلف از جمله کمبود آسفالت و بتن غلتکی یا عدم صدور مجوزهای ترافیکی با کندی پیش می رفت تا اینکه مدیریت شهری در سال گذشته تصمیم گرفت ضمن انتخاب یک گزینه اجرایی مناسب تر، علاوه بر تسریع روند بهسازی، جریان ترافیک در هنگام اجرای عملیات عمرانی را تسهیل کند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲ همزمان با خرید کارخانجات جدید آسفالت و ثبت رکورد تولید و اجرای ۱.۵ میلیون تن آسفالت، انتخاب روش احیای عمیق با سیمان، سبب شد تا سرعت کار بهسازی آسفالت بزرگراه آزادگان دو چندان شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با یادآوری اینکه عملیات بهسازی مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان در فاصله سال های ۱۳۹۶ تا ۱۴۰۱ فقط روی یک مقطع ۹ کیلومتری انجام شده بود، گفت: در سال ۱۴۰۲، بیش از ۱۲ کیلومتر از مسیرهای تندروی بزرگراه آزادگان به صورت تمام عرض بهسازی شد و از این حیث در سرعت بهسازی روکش آسفالت معابر بزرگراهی نیز به رکوردی جدید دست یافتیم.

وی با اشاره به اهمیت بهسازی بزرگراه آزادگان به عنوان کمربندی جنوبی و غربی تهران و وسعت پروژه بهسازی بزرگراه آزادگان، گفت: در سال ۱۴۰۲ مساحتی بالغ بر ۲۱۶ هزار مترمربع از این بزرگراه با اجرای ۵۱ هزار تن آسفالت و هزینه ۲۵۲ میلیارد تومان بهسازی شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درخصوص دومین پروژه قابل بهره برداری در محدوده بزرگراه آزادگان، یادآور شد: عرض کم محور کندروی بزرگراه آزادگان در مسیر جنوب به شمال و در محل تقاطع با بزرگراه شهید لشگری منجر به ایجاد گره و گلوگاه ترافیکی یا پس زدگی بار ترافیک می شد و از این رو تعریض این مقطع از مسیر کندروی بزرگراه از ۲ خط عبوری به ۳ خط و اصلاح لوپ های منتهی به آن از فرودین سال ۱۴۰۲ آغاز شد.

به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، ایمن سازی و تحکیم کوله پل های ۳گانه بزرگراه شهید لشگری و اجرای دیواره ها از دیگر اقداماتی است که به عنوان پیش نیاز عملیات تعریض و در قالب این پروژه انجام شد و مجموعه اقدامات یادشده علیرغم دشواری های اجرایی به دلیل مجاورت با ترافیک سنگین بزرگراه آزادگان طی یکسال به اتمام رسید.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران. هزینه پروژه تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان در محدوده پل شهید لشگری را نیز ۴۳ میلیارد تومان عنوان کرد و بر این اساس، از مجموع هزینه انجام شده ۲۹۵ میلیارد تومانی برای پویش امید و افتخار آتی خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره‌برداری از ۱۷ سالن سینما در استان فارس
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • سلبریتی های مترو سوار؛ هالیوودی هایی که ممکن است آن ها را در مترو ببینید (+عکس)
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • بهره‌برداری از طرح میدانگاه سبزه میدان؛ تابستان
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان