Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@10:02:58 GMT

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی دامغان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۲۰۳

مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی دامغان آغاز شد

سید میثم حیدرهایی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی دامغان آغاز شد، تاکید کرد: این مسابقات در ۱۱ رشته از جمله: قرائت، اذان، ترتیل، انشای نماز و… برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان دختر و پسر از تمام مقاطع تحصیلی دامغان در این مسابقات شرکت کرده‌اند، افزود: مسابقات قرآن، عترت و نماز می‌تواند راهگشای دانش آموزان در مسیر شناخت احکام الهی باشد و در دانش آموزان رغبت برای مطالعه قرآنی ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش دامغان ادامه داد: کلاس‌های آمادگی این مسابقات برای تمام علاقمندان و داوطلبان توسط معاونت پرورشی برگزار شده و از امروز تا پایان هفته رقابت‌ها در دو بخش مسابقات آوایی و پژوهشی ادامه دارد.

حیدرهایی افزود: مسابقات آوایی در کانون امام خمینی (ره) دامغان و مسابقات پژوهشی در دارالقرآن این شهرستان با رعایت مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

کد خبر 5411612

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات قرآن اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان دانش آموزان جشنواره قرآن و عترت مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی واکسن کرونا شیوع کرونا مشهد برف و کولاک اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز

معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) جمعیت هلال احمر استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز از سراسر استان برگزار می‌شود.

ب️ه گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، رشید فریدپور درباره آغاز دوازدهمین مرحله استانی المپیاد دادرس (دانش آموز آماده در شرایط سخت) اظهار کرد: دوازدهمین مرحله استانی مسابقات آماده از فردا هفدهم اردیبهشت ماه به میزبانی شهرستان شهرضا در مرکز آموزش‌های تخصصی استان اصفهان برگزار می‌شود.‌

️ وی افزود: این مسابقات در دو بخش مجزا ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول (هفتم، هشتم و نهم) در هشت آیتم مخاطرات طبیعی، ایمنی، ارزیابی و کنترل علائم حیاتی، احیای قلبی و ریوی، آسیب‌های بافت نرم، آسیب‌های اسکلتی و مفصلی، انتقال و حمل مصدوم، اطفای حریق و سوختگی و اسکان اضطراری برگزار خواهد شد.

️️ معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه آموزش‌های طرح ملی دادرس در کانون‌های دانش آموزی استان ارائه شده است، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات ۲۷ تیم منتخب از دختران در روز هفدهم اردیبهشت ماه و ۲۵ تیم منتخب از پسران در روز هجدهم اردیبهشت ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت که تیم‌های برتر به مرحله کشوری راه خواهد یافت.

️ فریدپور هدف از برگزاری این دوره مسابقات را ارتقای مهارت‌های امدادی دانش‌آموزان دانست و به انتخاب یک تیم در بخش جام بشردوستی با محور فعالیت‌های بشردوستانه و رویدادهای اخلاقی اشاره کرد.

کد خبر 751512

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی فرهیختگان جوان آغاز به کار کرد
  • آغاز رویداد دادرس در استان اصفهان با حضور بیش از ۷۰۰ دانش‌آموز
  • کارگاه آموزشی جامع مدیریت امور قرآنی در یاسوج برگزار شد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • برگزاری مسابقات قرآن بین کودکان و دانش آموزان در روستای الیف + تصاویر
  • مرحله استانی مسابقات قرآن عترت و نماز در چرام
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد