Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت‌الله حمزه روز شنبه در حاشیه بازدید از غرفه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور در تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: در این راستا باید تمامی امکانات بسیج شود تا بتوان در بخش‌های میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تحول ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای فعالیت مجلس یازدهم، دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف استان به‌ویژه حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در دستور کار قرار گرفت.

حمزه تصریح کرد: این استان به‌علت جاذبه‌های طبیعی و گردشگری، موقعیت جغرافیایی و شرایط آب و هوایی جزو مناطق کم‌نظیر کشور است که جذب سرمایه‌گذار برای فعالیت در این بخش‌ها به فراهم کردن زیرساخت‌ها و بسترهای لازم نیاز دارد.

وی یادآور شد: به همین منظور از مسوولان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سطح ملی درخواست شده تا برای ارتقای جایگاه، توسعه زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همکاری و توجه بیشتری داشته باشند.

حمزه برپایی غرفه و حضور مسوولان و فعالان حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور در تهران را مطلوب دانست و اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه فرصت مطلوب و مناسبی برای شناسایی و جذب سرمایه‌گذاران با هدف سرمایه‌گذاری به‌منظور اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان است.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: جاذبه‌های حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور در تهران معرفی می‌شود.

علی‌رضا جیلان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:این نمایشگاه از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا است.

وی افزود: در این نمایشگاه تعدادی از هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، فعالان گردشگری، سرمایه‌گذاران، انجمن دفاتر خدمات مسافرتی، انجمن راهنمایان گردشگری، انجمن هتل‌ها و اقامتگاه‌های بوم‌گردی حضور دارند.

جیلان تصریح کرد: در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته کشور در تهران آثار ثبتی میراث‌فرهنگی ناملموس و صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.

به گزارش ایرنا، جاذبه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران معرفی می‌شود.

برچسب‌ها گردشگری صنایع دستی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری صنایع دستی چهارمحال وبختیاری گردشگری صنایع دستی چهارمحال وبختیاری صنایع دستی و گردشگری گردشگری و صنایع دستی سرمایه گذاران میراث فرهنگی بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ عزت الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز گزارشی که در جلسه دولت قرار دادم مورد تأیید همه وزرا و رئیس جمهور قرار گرفت، زیرا مردم دین دار هستند.

وی افزود: یک بخشی از جامعه تشخیص می‌دهد که به روزه داری بپردازند و سفر‌ها و گردشگری خود را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کنند.

ضرغامی گفت: وقتی مردم سفر می‌روند بالاخره در کنار همه مشکلاتی که دارند به گردشگری می‌پردازند نشان دهنده حال خوب مردم است.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تأکید کرد: برخی از دستگاه آمار‌هایی ارائه می‌دهند که بسیار غلط است، همه آمار‌ها نشان دهنده افزایش گردشگری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردشگری و صنایع دستی،‌ مردمی‌ترین نوع اقتصاد است
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • رسیدگی به بحث فرونشست از برنامه‌های اصلی وزارت میراث فرهنگی است
  • تقدیر وزیر میراث فرهنگی از سریال «نون خ»
  • تشکر از صداوسیما برای سریال «نون‌خ» / موزه ملی فرقی با موزه لوور ندارد
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • معرفی ظرفیت صادراتی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • ارائه ۴۳ بسته سرمایه‌گذاری بخش گردشگری لرستان به سرمایه‌گذاران
  • ثبت ۴۱ میراث در فهرست آثار ملی البرز