Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ترابی روز شنبه در نشستی با خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در مجموع برای بهره برداری از این طرح ها هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینک چهار طرح نیز به همین مناسبت با ۱۷۷ میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد افزود: رژه خودرویی، برگزاری مسابقات فرهنگی، افتتاح نمایشگاه ها و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اشنویه همچنین با اشاره به اقدامات انججام شده در حوزه سلامت این شهرستان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون خیران ۳۲ میلیارد ریال به حوزه سلامت این شهرستان کمک اهدا کرده اند.

ترابی اظهار داشت: از این میزان، ۲۳ میلیارد ریال جهت ساخت و تجهیز ساختمان خیرساز سی تی اسکن  و بقیه جهت تکمیل و تجهیز بخش آی‌سی‌یو، بازسازی بخش جراحی و تجهیزات بیمارستان و مقابله با کرونا صرف می شود.

فرماندار اشنویه گفت: ساختمان سی تی اسکن با زیربنای ۴۶۲ متر مربع در ۲ طبقه  احداث می‌شود و مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۲۰ میلیارد ریال بوده که همه این مبلغ از سوی خیّران تعهد شده ‌است.

وی اضافه کرد: در طبقه اول این ساختمان واحدهای سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی، سونوگرافی و اتاق پزشک و در طبقه دوم نیز واحد سنجش تراکم استخوان، رادیوگرافی، ماموگرافی، سونوگرافی و واحدهای اداری طراحی شده‌ است.

وی بیان کرد: با افتتاح و بهره‌برداری از این مرکز تمامی نیازهای این شهرستان در این حوزه به طور کامل رفع شده و دیگر نیازی به مراجعه شهروندان به مرکز استان و یا سایر شهرستان‌های همجوار نخواهد بود.

ترابی با بیان اینکه انتقاد سازنده جهت توسعه شهر ضروری است گفت: دوری از حاشیه، آزادی قلم و بیان همواره مورد تاکید بوده و امیدواریم با اقدامات اساسی و همدلی شاهد تحرک و پویایی شهرستان باشیم.

وی بیان کرد: شناسایی ظرفیت و پتانسیل های سرمایه گذاری و توجه به این بخش مورد تاکید است و شاهد تحول فراوان در بخش های گوناگون شهرستان خواهیم بود. 

به گزارش ایرنا؛ در این نشست مشکلات شهری، توجه به فضای آموزشی، ایجاد واحدهای تولیدی و پیشنهادات جهت استفاده از پتانسیل های شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اشنویه در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

برچسب‌ها آذربایجان غربی افتتاح طرح اشنویه دهه فجر بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی افتتاح طرح اشنویه آذربایجان غربی افتتاح طرح اشنویه دهه فجر بهداشت و سلامت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اشنویه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: هم اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد دو مدرسه به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

رئوف برهانی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر و در حوزه‌ آموزش و پرورش  این شهرستان هزینه شده است.

برهانی، در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

در پایان نشست از اصحاب رسانه تجلیل شد.

 

 

دیگر خبرها

  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • اجرای ۳۰ برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • برگزاری رویدادهای جذاب فرهنگی به مناسبت روز دختر در همدان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • اعلام برنامه‌های حرم حضرت معصومه(س) به‌مناسبت دهه کرامت
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر