Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:12:48 GMT

باید برای توقف کشمکش و جنگ در جهان تلاش شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۴۰۳

باید برای توقف کشمکش و جنگ در جهان تلاش شود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد تقی مدرسی با اشاره به بحران اخیر اوکراین اظهار کردند: باید برای توقف کشمکش و جنگ در جهان تلاش شود، به خصوص جنگ‌های هسته‌ای همانند جنگی که امروز بین آمریکا و روسیه در اوکراین در حال وقوع است.

این مرجع تقلید تأکید کرد که تمامی مؤسسات و سازمان‌های جهانی و محلی در ایجاد جهانی خالی از جنگ و درگیری باید نقشی سازنده ایفا کنند، چرا که جنگ ممکن است تمامی دنیا را به کام خود بکشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از صاحبان خرد و بصیرت خواستند تا با تحت فشار قرار دادن قدرت‌های بزرگ، باعث تغییر سیاست‌های آنها در نحوه اداره جهان شوند و همچنین سازمان‌های بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد و شورای امنیت را تحت فشار قرار دهند تا قوانین خود را مطابق با قوانین جدید تجدید کنند.

آیت الله مدرسی در خاتمه تصریح کرد: جهان شاهد توسعه عظیمی است و قوانین و سیاست‌های قبلی سازمان‌های بین‌المللی و قدرت‌های بزرگ به دلیل گسترش و توسعه جهان، به ویژه رقابت‌های دیوانه‌وار هسته‌ای از سوی بسیاری کشورها، قدیمی و ناکارآمد شده است.

کد خبر 5411551 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: اوکراین ایالات متحده امریکا شورای امنیت سازمان ملل متحد فعالیت های قرآنی قرآن کریم قرآن انقلاب اسلامی ایران سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه کربلا ایران مسجد کانون مساجد مسابقات قرآنی آیت الله مصباح یزدی آیین اعتکاف حضرت زهرا سلام الله علیها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از نیویورک، برنی سندرز عضو مجلس سنای امریکا با ارائه طرحی، خواستار توقف کمک نظامی امریکا به رژیم صهیونیستی شده است. وی هنگام ارائه این طرح گفت: با توجه به این واقعیت که اکثریت مردم آمریکا اکنون می خواهند کمک مالی به ماشین جنگی نتانیاهو متوقف شود تصویب چنین کمکی غیرقابل درک است. به ویژه در زمانی که دولت اسراییل به وضوح این قانون را زیر پا گذاشته ، اعطای کمک مالی برای کشتار مردم غزه تصمیمی افتضاح است. آقای رییس جمهور من واقعا نمی فهمم تخریب دانشگاه، خانه، زیرساختها و مراکز بهداشتی و آموزشی چه فایده نظامی دارد؟!
وی افزود: به خصوص زمانی که شاهدیم بسیاری از مردم آمریکا حتی قادر به پرداخت اجاره مسکن، قبوض ماهانه و هزینه های درمانی و تحصیلی شان نیستند، این کمک های چند میلیارد دلاری چه معنی دارد؟!
این سناتور آمریکایی خواستار از سرگیری کمک مالی آمریکا به آنروا آژانس امداد و کار سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی شد.

در این حال فیلیپ لازارینی رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل از اینکه حامیان مالی آنورا از حمله امریکا حاضر به از سرگیری کمک‌های خود نیستند ابراز نگرانی کردو گفت: تاکنون در حمله مستقیم اسراییل به غزه، ۱۸۰ کارمند آنروا کشته و ۱۶۰ ساختمان این آژانس کاملا ویران شده است. ما درباره پیامد‌های احتمال حمله گسترده اسراییل به رفح هم عمیقا نگران هستیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
برنی سندرز - سناتور آمریکایی
فیلیپ لازارینی - رئیس آژانس امداد و کار سازمان ملل

دیگر خبرها

  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • ایروانی: شورای امنیت اسرائیل را مجبور به توقف فوری جنگ کند
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • باقری: کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • ایران خواستار اقدام فوری بین‌المللی برای توقف نسل‌کشی در غزه شد
  • آمریکا در سیاست‌های مداخله جویانه بازنگری کند
  • درخواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی
  • توقف شیب نزولی فرزندآوری در زنجان