Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:20:47 GMT

تشکل خواهران شهدا در البرز راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۴۱۱

تشکل خواهران شهدا در البرز راه‌اندازی می‌شود

لیلا اکبری روز شنبه در جمع خبرنگاران افزد: در هفته پیش رو برنامه هم اندیشی با خواهران شهدای البرز در دستور کار قرار گرفته است.
مسوول امور بانوان سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز اظهار داشت: مقرر شده در هر استان تشکلی با عنوان  «پیام آوران زینبی» با حضور خواهران شهدا و با مجوز رسمی سازمان تبلیغات شکل بگیرد تا با برنامه ریزی دقیق در راستای یکپارچه سازی برنامه های فرهنگی خواهران شهدا و اولویت بخشیدن به طرحهای فرهنگی استان فعالیت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از مهمترین اقشار مردم که رهبر معظم انقلاب بارها تاکید بر استفاده از ظرفیت های آن ها کرده اند، خانواده شهدا هستند زیرا شهدا این انقلاب رابا خونشان  بیمه کردند و خانواده شهدا مهمترین و اثر گذارترین قشر در جامعه هستند که از مسیری که شهدا فتح کردند پاسداشت خداهند کرد. 

اکبری تشکل خواهران شهدا را حلقه های میانی و واسط میان سازمان تبلیغات اسلامی دانست و افزود:‌ سازمان تبلیغات اسلامی در نظر دارد از توان ظرفیت خواهران شهدا استفاده و ظرفیت های حاکمیتی موجود در سازمان از جمله شبکه ها، رسانه ها و سایر ظرفیت های سازمان در اختیار تشکل خواهران قرار دهد تا با توان موثر مردمی خود به پای انقلاب و پاسداشت ارزش های آن بیایند. 

وی یادآور شد: قرار است از بانوان فعال در اداره کل از جمله فعالین در ستاد نهضت پیشرفت بانوان و هیات اندیشه ورز قرآنی بانوان نهضت تبلیغی شهرستانها تجلیلی به عمل آید.

وی اضافه کرد: همچنین فردا یکشنبه همایشی در راستای حمایت و توانمندسازی دختران در محیط ترتیب داده شده تحت عنوان «شایسته شو» در سالن اجتماعات شهدای نژاد فلاح برگزار می شود.

برچسب‌ها خانواده شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خانواده شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خانواده شهدا سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز سازمان تبلیغات اسلامی خواهران شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز

هلیا الیاسی  با بیان اینکه نبود رییس برای این هیات در سال های اخیر سبب شد تا این رشته های ورزشی در البرز آنچنان که باید با وجود ظرفیت ها، فعال نباشند، تصریح کرد: به همین منظور با راه اندازی پایگاه قهرمانی بیلیارد، علاوه بر کشف استعداد، زیرساختی برای تمرین و انجام مسابقات در این رشته ورزشی در استان ایجاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر، البرز با وجود استعدادهای فراوان ورزشی در رشته های مختلف از جمله بولینگ در این بخش نیز با ضعف زیرساختی مواجه است.

الیاسی ادامه داد: به همین منظور رویکرد دیگر هیات بیلیارد و بولینگ البرز با توجه به ساماندهی صورت گرفته پس از برگزاری مجمع انتخاباتی این است که برای راه اندازی باشگاه بولینگ در البرز نیز اقداماتی صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • نخستین حلقه‌ مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر رونمایی شد
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • تبلیغات و اطلاع‌رسانی از راهکار‌های رونق گردشگری است
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور