Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی، از اعزام کاروانی کیفی به مسابقات آسیایی خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی که با حضور سفیر چین برگزار شد، سیدحمید سجادی با بیان اینکه ورزش فرصت‌های خوبی را برای تعامل میان کشورها ایجاد می‌کند، گفت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای توسعه‌یافته در ورزش، از جمله چین زمینه همکاری‌های مشترک را به وجود بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به نشست‌های اخیر خود و مسئولان وزارت ورزش و جوانان با سفیر چین در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات برگزارشده، دستاوردهای بسیار خوبی در پی داشت که قطعاً در کوتاه‌ترین زمان، کارهای بزرگی را در دو حوزه ورزش و جوانان با همکاری‌های مشترک اجرایی خواهیم کرد.

زمان سفر سجادی و صالحی امیری به المپیک زمستانی مشخص شد

وزیر ورزش و جوانان توضیحاتی را راجع به نشست امروز (شنبه) ستاد عالی بازی‌های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی ارائه و تصریح کرد: برای حضور موفق در المپیک زمستانی چین و بازی‌های آسیایی هانگژو، بررسی‌ها باید دقیق و کارشناسانه باشد.

سجادی با اشاره به دستاوردهای ورزش ایران در هفته‌های اخیر بیان کرد: این نتایج می‌تواند فرصت خوبی برای ارزیابی‌ها باشد. ضمن اینکه تأکید می‌کنم تمام ابعاد ورزش باید مورد توجه و با دقت نظر رصد شود.

وی درخصوص حضور موفق در المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی، حضور کیفی کاروان ورزشی ایران با هدف کسب افتخار برای ایران را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم تیم‌ها و ورزشکارانی را به این رویدادها اعزام کنیم که شانس کسب مدال یا ارتقای رنکینگ را داشته باشند.

احمدی: در المپیک زمستانی مسئولیت زیادی روی دوشم است

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از سخنانش، حضور بانوان در این رویدادها را اتفاقی بسیار مهم برای وزارت ورزش و جوانان دانست و تأکید کرد: بانوان ما در تعدادی از رشته‌ها شانس کسب مدال دارند و در برخی رشته‌ها در مسیر موفقیت و ارتقا قرار دارند که در اعزام‌های برون‌مرزی باید به این نکات توجه شود. باور داریم که بانوان کشورمان می‌توانند نقش مهمی در کسب مدال و افتخار برای ایران عزیز داشته باشند. بنابراین معاونت امور بانوان و اعضای ستاد باید نگاه ویژه‌ای به این بخش از ورزش داشته باشند.

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک، در این نشست نظرات خود را پیرامون المپیک و پارالمپیک زمستانی و بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو ارائه کردند. علی رغبتی، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و پیمان فخری، سرپرست کاروان ایران اعزامی به بازی‌های آسیایی هم گزارشی در مورد رشته‌هایی که شانس اعزام دارند، ارائه کردند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی بازی های پاراآسیایی بازی های آسیایی المپیک وزارت ورزش و جوانان حمید سجادی المپیک ستاد عالی بازی های المپیک آسیایی و پاراآسیایی بازی های آسیایی المپیک زمستانی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال از برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها، به دنبال نامه مهم وزیر ورزش و جوانان خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون گفت: پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برای اعمال رویه‌های قانونی متقن، به‌زودی با حضور دستگاه‌های ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود: بدیهی است، با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین‌نامه‌های مصرح در فرآیند صدور مجوز حرفه‌ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • دوستی: اگر گلبال به پارالمپیک نمی‌رفت، آسیب بیشتری می‌دید
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست