Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@08:09:45 GMT

قمه کشی در تئاترشهر/ دستگیری عاملان درگیری

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۵۶۵

قمه کشی در تئاترشهر/ دستگیری عاملان درگیری

عصر دیروز، اهالی تئاتر توقع نداشتند به جشن تولد مجموعه تئاترشهر دعوت شوند ولی تصور هم نمی‌کردند که این تولد با یک قمه‌کشی فجیع همراه شود.

به گزارش ایسنا، قمه‌کشی، شلیک تیر، خفت‌گیری، سرقت و ... اتفاقاتی است که تئاتر شهر بارها و بارها با آن مواجه شده ولی شاید بازی روزگار باشد که این مجموعه این بار در سالروز تاسیسش، یکی از فجیع‌ترین قمه‌کشی‌ها را به خود ببیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگرانی که عصر دیروز، جمعه هشتم بهمن ماه برای تماشای اولین نوبت اجرای نمایش «احتمالات» قصد ورود به تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر را داشته‌اند، پیش از ورود به این سالن، تئاتر دیگری از نوع تئاتر خشونت و بدبختانه، از نوع واقعی و مستند آن را به تماشا نشسته‌اند.

بر اساس اعلام روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، «تعدادی از خلافکاران، فروشندگان مواد مخدر و اراذل و اوباش که طی سال‌های اخیر به صورت مستمر در محیط پیرامونی بوستان دانشجو، چهارراه ولیعصر و محیط پیرامونی تئاتر شهرمزاحمت‌های پی در پی و فراوانی را برای رهگذران، مسافران ایستگاه مترو و تماشاگران مجموعه ایجاد کرده‌اند، بعدازظهر دیروز برای چندمین بار در یک نزاع فجیع خیابانی جمعی در حضور رهگذران و تماشاگران مجموعه، اتفاقات ناگواری را در مجاور در ورودی تالار چهارسو رقم زدند.

در این نزاع خیابانی که این بار با ضرب و شتم شدیدتر و فجیع‌تری صورت گرفت، تعدادی از خلافکاران در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع خیابانی تبدیل به قمه‌کشی و چاقوکشی شدیدتری شد. فضای این ضرب و شتم به حدی بود که شدت آن باعث وارد آمدن جراحات فراوانی به طرفین دعوا شد. البته بعد از دقایقی با حضور سریع یگان امداد نیروی انتظامی ضاربان دستگیر و افرادی که با جراحت‌های شدیدی روبه رو شده بودند، به مرکز درمانی منتقل شدند.»

دستگیری عاملان درگیری روز گذشته در مقابل تئاترشهر 

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحاتی درباره نزاع چند نفر در روز گذشته در مقابل تئاتر شهر ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در مقابل تئاتر شهر درگیری بین چند نفر اتفاق افتاد که در ابتدا با چوب و چماق به جان یکدیگر افتادند، اما بعد از دقایقی کوتاه این نزاع خیابانی تبدیل به یک قمه کشی و چاقوکشی شدیدتری شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت به ایلنا گفت: در پی این نزاع که در ساعت ۱۹۳۵ در پارک دانشجو و بین چند نفر صورت گرفت. ۲ نفر بر اثر ضربات چاقو از ناحیه سر و دست مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت طرفین دعوا دستگیر شدند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: تئاتر شهر قمه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: سال گذشته تعداد مراجعین به پزشکی قانونی اردبیل با ادعای نزاع نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد. - اخبار استانها -

نگارخوشنویس در گفتگو با خبرگزاری تسنیم از اردبیل، با اشاره به مراجعه 13 هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی اظهار داشت: در سال گذشته 13 هزار و 678 نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه از این تعداد سه هزار 592 نفر زن و 10 هزار و 86 نفر مرد بودند، خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و 547 نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با 770 نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال 1401 که حدودا 14 هزار نفر بوده است کاهش 8 درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله/ عاملان درگیری محله فلاح در چنگال پلیس
  • محلات میزبان جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • قتل جوان ۲۳ ساله با چاقو در نزاع و درگیری/ عاملان قتل دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • عاملان ربایش یسنا، کودک کلاله‌ای دستگیر شدند