Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشلی بارتی با شکست دنیل کالینز، عنوان قهرمانی انفرادی زنان را در اوپن استرالیا به‌دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، اشلی بارتی اولین زن استرالیایی پس از کریس اونیل در سال 1978 است که عنوان انفرادی را در خاک این کشور کسب کرده است. او  با تبدیل شدن به اولین زن استرالیایی که پس از 44 سال برنده اولین گرند اسلم سال می‌شود، تاریخ‌ساز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماره یک زنان تنیس جهان دهه‌ها حسرت و انتظار  را با یک پیروزی به یاد‌ماندنی به پایان رساند. اگرچه او در ست دوم با نتیجه 5-1 شکست خورد اما دو ست دیگر را 6-3، 7-6 (7-2) را از دانیل کالینز برد و سومین گرنداسلم زندگی حرفه‌ای خود را کسب کرد.


بارتی اکنون فقط به مسابقات آزاد آمریکا نیاز دارد تا تبدیل به برنده همه گرنداسلم‌ها شود. کاری که او با قهرمانی در مسابقات آزاد فرانسه در سال 2019 و ویمبلدون در تابستان گذشته انجام داده است.


او این جایزه قهرمانی را از مربی خود، اوون گولاگونگ کاولی دریافت کرد، که چهار بار در دهه 1970 این عنوان را به‌دست آورده است.

 

اشلی بارتی تنیسور شماره یک زنان دنیا، با ارائه عملکردی استثنایی بدون از دست دادن حتی یک ست، بعد از 44 سال به‌عنوان یک استرالیایی قهرمان گرنداسلم ملبورن شد.


‌بارتی گفت: "اول و مه‌متر از همه باید به دانیل(کالینز- حریفش) و تیمش تبریک بگویم. من می‌دانم که در آینده رقابت زیادی با هم خواهیم داشت . اما  تیم من... وای. بارها گفتم من خیلی خوش شانس هستم که افراد زیادی در اینجا دارم که مرا دوست دارند و از من حمایت می کنند. من تا حد مرگ شما را دوست دارم، شما بهترین مطلق در این رشته هستید.


او که احساساتی شده بود ادامه داد: به‌عنوان یک استرالیایی، مهم‌ترین بخش مسابقات این است که بتوانم لذت حضور در  آن را با افراد زیادی به اشتراک بگذارم. این جمعیت مسابقه را تبدیل به یکی از سرگرم کننده‌ترین بازی‌هایی کرد که  تجربه‌اش  کرده ام. من بسیار افتخار می‌کنم که یک استرالیایی هستم."

 

 

یکی از تماشاگران ویژه این مسابقه، راسل کرو سوپراستار مطرح هالیوود بود که به تماشای قهرمانی دیگر "گلادیاتور" استرالیایی نشست.

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کاپیتان پرسپولیسی‌ها که در ضربات پنالتی سرنوشت ساز مقابل ایرالکو به عنوان هفتمین نفر از تیمش توپ را روی نقطه گچی کاشته بود با پای چپ ضربه به سمت راست دروازه احمد گوهری شلیک کرد اما در این جدال تک به تک ناکام ماند.

به گزارش ورزش سه، این صحنه یادآور لحظه‌ای بود که امیری در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ و در روزهایی که تازه به عنوان یک ستاره به فوتبال ایران معرفی شده و در حال درخشش بود مقابل دروازه عراق ناکام ماند و باعث حذف تیم ملی ایران را فراهم آورد.

ضربه امروز امیری که در بازگشت از مصدومیت هنوز به فرم مد نظر خود نرسیده به معنای حذف پرسپولیس از اولین جام این فصلش بود؛ اتفاقی که با یک تصور عامه و تاریخی از کاپیتان پرسپولیسی‌ها با توجه به چپ‌پا بودنش شاید انتظار هم می‌رفت.

امیری در بازی جام ملت‌ها توپ را به تیر عمودی دروازه زد اما این بار احمد گوهری که تا همین پارسال در پرسپولیس حضور داشت و به صورت قرضی در ایرالکو توپ می‌زند دست او را خواند و ضربه‌اش را مهار کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899948

دیگر خبرها

  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان استرالیا 
  • وحید امیری و تکرار اتفاق تلخ استرالیا
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اشتیاق برای دیدن رئیس‌جمهور و ابراز احساسات شدید به رهبری در سفر خارجی رئیسی
  • خشم بهاری را کنترل کنید
  • سوءاستفاده از احساسات زنان با پیج مادر
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا