Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:31:57 GMT

مهار حریق گسترده سفره خانه سنتی در شیراز

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۶۰۸

مهار حریق گسترده سفره خانه سنتی در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز؛ با اعلام آتش سوزی در یک سفره خانه سنتی به سامانه ۱۲۵، بلافاصله نیروهای عملیاتی ۳ ایستگاه ۲۰، ۴ و ۸ به همراه گروه امداد و نجات و چهار خودروی اطفایی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شیراز، ساعت ۱۲:۱۴ به بلوار دکتر حسابی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حادثه آتش سوزی از یک آلاچیق آغاز و به دلیل پوشش سریع الاشتعال و از جنس چوب، برزنت و پلاستیک سریعاً گسترش یافته بود.

آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با توجه به درگیر شدن ۱۸ آلاچیق و احتمال سرایت شعله های آتش به مکان های همجوار با کاربری مشابه، در همان لحظات اولیه، به دو گروه تقسیم و ضمن جست و جو برای محبوسین احتمالی، گروه دیگری از نیروهای عملیاتی به دستگاه های تنفسی مجهز شدند و به وسیله لوله های آبرسانی، شعله های آتش را از دو جهت پیش از سرایت به مکان های اطراف مهار و کاملاً خاموش کردند.

لازم به ذکر است؛ علت بروز این آتش سوزی از سوی کارشناسان علت یابی سازمان آتش نشانی شیراز، در حال بررسی است.

کد خبر 5411701

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی شیراز مهار آتش سوزی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی برف و کولاک واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران (+فیلم و عکس)
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین