Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@09:19:31 GMT

حرم حضرت معصومه(س) میزبان سلسله جشن‌های دهه فجر

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۳۷۲۶

حرم حضرت معصومه(س) میزبان سلسله جشن‌های دهه فجر

حجت‌الاسلام محسن آمره در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برنامه‌های آستان مقدس بانوی کرامت در هفته دوم بهمن ماه اظهار کرد: برنامه معارفی سخنرانی اساتید حوزه در شبستان امام خمینی(ره) از شنبه تا دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجج اسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، حبیب‌الله فرحزاد و سید حسین حسینی قمی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: محفل معارفی سه شنبه شب در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی آیت‌الله مهدی شب زنده‌دار برگزار می‌شود و حجج اسلام والمسلمین ناصر رفیعی و علیرضا پناهیان و آیت‌الله سید محمدمهدی میرباقری نیز چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه شب در حرم مطهر سخنرانی خواهند کرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) عنوان کرد: سخنرانی قبل از اذان ظهر در حرم مطهر بانوی کرامت توسط حجج اسلام محمد حسن رمضانی، سید محمد جوادی، سید محسن پنج تنیان، محسن دادسرشت طهرانی، احمد قاسمی، سعیدیان و عباس نکونام به ترتیب از شنبه تا جمعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمدرضا باستانی، رضا اسلامی، سید عبدالرحمن میراحمدی و علی عباس زاده پیش از نماز مغرب و عشا گفت: حجج اسلام ابوالفضل صابری اراکی، محمد صافی و حسن ملایی نیز در این محفل به ایراد سخن خواهند پرداخت.

آمره با اشاره به مراسم قرائت زیارت نامه حضرت معصومه(س) در حرم مطهر گفت: این مراسم از شنبه تا پنجشنبه، بعد از نماز ظهر و عصر با نوای عبدالحسین شفیع پور، مجید دلشادفر، سید محمد عباسپور، ناصر آبیار، میثم طاهری و مجتبی خرسندی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سه شنبه شب قرائت دعای توسل با حضور هیأت جانبازان استان قم، پنجشنبه صبح بلافاصله بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی‌نژاد، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل توسط علی مالکی نژاد و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی دنبال می‌شود.

آمره تصریح کرد: جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی حسن مالکی نژاد، و جمعه عصر قرائت زیارت آل یاسین توسط علی اصغر صادقی قرائت و جمعه شب پرده خوانی مهدویت توسط حجت الاسلام محمد کیانی اجرا خواهد شد.

وی مطرح کرد: محفل اشک شامل عرض توسل مداحان به ساحت مقدس اهل بیت(ع) پنجشنبه یک ساعت قبل از اذان مغرب در مقبره دولابی واقع در صحن امام هادی علیه السلام و محفل نوجوانان فاطمی پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در شبستان ۴ مسجد اعظم برگزار می شود.

آمره با اشاره به اجرای برنامه جشن انقلاب در دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: سلسله جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، همراه با روایتگری، شعرخوانی، اجرای سرود، مسابقات و اهدای متبرکات فاطمی شب های دهه فجر، بعد از نماز عشا در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

وی درباره برنامه های رسانه ای حرم مطهر خاطرنشان کرد: در هفته جاری قرائت زیارت حضرت فاطمه زهرا و حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیهما یکشنبه، ۱۰ بهمن ماه، ساعت ۱۹:۳۰ از شبکه قرآن سیما پخش می شود.

انتهای پیام/78023

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز اسلام والمسلمین برگزار می شود حجت الاسلام قرائت زیارت بعد از نماز حجج اسلام حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • زن و خانواده مرز مواجهه جمهوری اسلامی با غرب است
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما