Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، کانون از 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در کنار دیگر فعالان داخلی و خارجی صنعت گردشگری، حضور داشته و خدمات گردشگری، اقامتی و پذیرایی، امداد خودرویی، فعالیت‌های اتومبیلرانی، دوره‌های آموزشی، خدمات حوزه صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی و فعالیت رسمی باشگاه اعضاء خود را آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با مساحت 231 متر مربع در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار خواهد داشت، ثبت‌نام باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار انجام خواهد ‌شد.

در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران کارت‌های اشتراک سطوح الماس پلاس، طلایی پلاس، نقره ای پلاس و برنزی پلاس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با 25 درصد تخفیف برای متقاضیان صادر می‌شود. علاوه بر این به ثبت نام‌کنندگان در باشگاه اعضاء، کارت هدیه برای استفاده از خدمات ویژه امدادی شامل اعزام امدادگر، اتصال باطری، تعویض لاستیک، سوخت رسانی، حمل خودرو در شهر و یا جاده به صورت رایگان اهداء خواهد شد. معرفی قابلیت های جدید نرم افزار امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمله اطلاع‌رسانی لحظه ای مراحل گردش کار به امداد خواه، امکان نمایش محل‌های پمپ‌ بنزین و امکان ثبت نظرات به صورت مستقیم، از فعالیت‌های غرفه کانون در این نمایشگاه خواهد بود.

ارائه 10 درصد تخفیف در صدور گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی با اعتبار یک سال از جمله مزایای عضویت در این باشگاه است. همچنین بازدیدکنندگان از غرفه کانون با به همراه داشتن اصل گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس 3 در چهار می‌توانند با برخوراری از 50 درصد تخفیف گواهی نامه رانندگی بین‌المللی خود را در کمتر از 15 دقیقه دریافت کنند.

در همین راستا و به منظور تکریم اعضاء و مخاطبان، دارندگان این کارت‌های عضویت می‌توانند از خدمات دوره آموزشی افزایش دانش و مهارت عمومی رانندگی که با همکاری حوزه اتومبیلرانی و واحد آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می شود با 100 درصد تخفیف و به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

نمایش خودروهای سافاری و آفرود، کمپرها و کاروان‌ها، وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، رژه خودروهای تاریخی در فضای باز نمایشگاه، معرفی پرتال جامع گردشگری کشور و ... برنامه‌های جنبی غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خواهد بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۳۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی رمضانی قایم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در فضای مجازی «یمن» را به عنوان مهمان ویژه این رویداد معرفی کرد.

رمضانی در این پیام نوشت: «علی رغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی و یمن مهمان ویژه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خواهد بود»

صبح امروز در برخی رسانه‌ها خبر لغو حضور کشور هند در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شرایطی که تنها ۱۰ روز به برگزاری این رویداد باقیمانده است منتشر شد. تقریباً چند ماه پیش خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران حضور فعالانه را در نمایشگاه بین المللی کتاب هند داشت و در این نمایشگاه تفاهمنامه هایی برای حضور هند به عنوان مهمان ویژه و همچنین ایران به عنوان مهمان ویژه دور بعدی این نمایشگاه امضا شد.

با این حال باید دید در این روزهای باقیمانده یمن چه برنامه‌هایی برای حضور در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران دارد.

کد خبر 6089996 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • رفع مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی
  • مشکل ورود موقت و تردد وسایل نقلیه گردشگران خارجی رفع شد
  • حل مشکل تردد و ورود موقت وسایل نقلیه گردشگران خارجی به ایران
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • آغاز تخفیفات بهاره بیمه نوین
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی فارس در اکسپو تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد