Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عبدالله بهادری روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه مسکن مهر دهلران به همراه معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران اظهار داشت: مسکن مهر شهر موسیان در زمینی به گستره پنج هکتار با ۲۷۸ واحد احداث شده است.

وی افزود: بدلیل عدم تکمیل زیرساخت ها مردم مشکلاتی داشتند که با پیگیری های فرماندار ویژه دهلران و انعکاس مشکلات به وزارت راه و شهرسازی مقرری شد تفاهم نامه ای بین راه و شهرسازی و شهرداری موسیان برای رفع این مشکلات منعقد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه شهرسازی ایلام تاکید کرد: در فاز اول ۲۲ میلیارد ریال برای جدول کشی به منظور هدایت آب های سطحی و بیس ریزی و آسفالت آن تفاهم شده است.

بهادری از آغاز عملیات اجرایی این پروژه خبر داد و یادآور شد: جدول کشی آن با ۵۰ درصد در حال اجراست.

وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با اقداماتی که شهرداری موسیان در دست انجام دارد در موعد مقرر این پروژه ها آماده بهره برداری شود.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام به الحاق ۱۰ هکتار زمین با کاربری اداری، رفاهی و مسکونی در شهر موسیان هم اشاره و افزود: اقدامات اولیه انجام و در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب و با تکمیل مستندات مکاتبات لازم برای مجوز جهت واگذاری به پتروشیمی انجام می شود.

بهادری گفت: رونق در شهر مرزی موسیان با اجرای آن ایجاد و فضاهای عمومی مورد نیاز از جمله نانوایی تعبیه می شود، راه و شهرسازی آمادگی دارد زمین در اختیار افرادی که پروانه موضوعات تخصصی و حرفه ی دارند قرار دهد.

میدان کمربندی دهلران اصلاح هندسی می شوند

وی در خصوص اصلاح هندسی میادین کمربندی شهر دهلران هم گفت: این میدان ها توسط شهرداری در محل تقاطع ورودی و خروجی شهر دهلران با کمربندی تلاقی دارد که اشکالاتی بر طرح هندسی آن وارد است.

بهادری تاکید کرد: با توجه به بازدید از آن و درخواست فرماندار ویژه دهلران و بررسی فنی مقرر شد پیمانکار در پروژه چهاربانده ۱۲ کیلومتر اول دهلران به سمت اندیمشک نقشه اصلاحیه به پیمانکار ابلاغ و با طرح فنی و هندسی  عملیات اجرایی آن در جهت رفع ایران آن عملیاتی شود.

فرماندار ویژه دهلران هم بر ضرورت اصلاح هندسی این میادین تاکید کرد.

لطیف صادقی گفت: به همین منظور با توجه به بازدیدهای بعمل آمده و بررسی های کارشناسی اصلاح هندسی آنها در دستور کار قرار گرفت.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام دهلران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام دهلران فرماندار ویژه دهلران راه و شهرسازی اصلاح هندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

عبدالرضا غفوری، معاون مسکن و ساختمان  راه و شهرسازی استان تهران  با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یکی دو سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی بابت کنترل بازار مسکن شده است، گفت: دولت و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اجاره مسکن و خرید و فروش  برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که تمامی آنها برگرفته شده از قوانین جهش تولید مسکن است.

غفوری با بیان اینکه وزارت راه وشهرسازی ۲ برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای ساماندهی مستاجران در دستور کار خود قرار داده است گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن یکی از برنامه‌های کوتاه است و در بخش برنامه‌های میان مدت طرح‌های ساماندهی مستاجران و تعیین سقف نرخ اجاره را در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد:  پرداخت ودیعه مسکن بخش آگاه کننده‌ای است و اثر مقطعی داشته و در استان تهران طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۳۱۸ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط شدند و تا به امروز حدود ۷۶ تا ۷۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

او بیان کرد: نرخ سود وام‌های ودیعه مسکن متناسب با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار است و می‌تواند تا حدودی بخشی از نگرانی‌های مستاجران را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • پلمب ۱۲۴ مشاور املاک متخلف در قزوین
  • مسیر دسترسی اراضی ۵۶۰ هکتاری در قم احداث می‌شود
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی