Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@14:10:25 GMT

دوری از نارسایی قلبی با یک روش در دسترس

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۱۲۴

دوری از نارسایی قلبی با یک روش در دسترس

باشگاه خبرنگاران جوان - نتایج یک بررسی نشان می‌دهد افرادی که با سرعت راه می‌روند، یک سوم کمتر از دیگران در معرض نارسایی قلبی هستند.

نارسایی قلبی اغلب به معنای نارسایی مزمن قلب است و زمانی رخ می‌دهد که قلب قادر به پمپاژ کافی نیست و نمی‌تواند جریان خون کافی را به اعضای بدن برساند.

بر اساس پژوهشی که اخیرا انجام شده است؛ افرادی که با سرعت متوسط ​​راه می‌روند، ۲۷ درصد کمتر از افرادی که آهسته راه می‌روند، در معرض نارسایی قلبی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افرادی که سریع راه می‌روند، ۳۴ درصد کمتر از افرادی که آهسته راه می‌روند به این بیماری مبتلا می‌شوند.

محققان می‌گویند یافته‌ها می‌تواند به شناسایی افرادی که بیشترین خطر نارسایی قلبی را دارند، کمک کند. دانشمندان دانشگاه براون در رود آیلند، سلامت ۲۵۰۰۰ زن بالای ۵۰ سال را که خودشان سرعت راه رفتن خود را گزارش دادند، ردیابی کردند.

چارلز ایتون، نویسنده اصلی این مطالعه گفت: این یافته‌ها نشان می‌دهند که سرعت راه رفتن نشانگر سلامت قلب است.

منبع: دیلی‌میل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نارسایی قلبی بیماری قلبی نارسایی قلبی راه می روند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بار دیگر هواداران تراکتور شاهد حرکت آمبولانس در کنار پیست تارتان و انتقال دو هوادار از روی سکوها به داخل این خودروهای پزشکی بودند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: در جریان دیدار شب گذشته تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات  تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • قهرمان سابق جودوی آسیا درگذشت
  • مسئولان از فساد دوری کنند تا بتوانند با آن مقابله کنند
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • ویدیو/ تشخیص نارسایی قلبی توسط هوش مصنوعی با اسکن پا
  • درد قفسه سینه نشانه چه بیماری است؟