Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@00:05:31 GMT

آمار کرونا قم ۹ بهمن؛ بدون فوتی و ۸۴ ابتلای جدید

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۱۳۶

آمار کرونا قم ۹ بهمن؛ بدون فوتی و ۸۴ ابتلای جدید

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از ابتلای ۸۴ نفر به کرونا در ۲۴ ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان قم وضعیت آمار بیماران مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به صبح _نهم بهمن ماه_ را به شرح زیر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۴ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازه زمانی ۶۷ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری شدند و تعداد ۳۹ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص شدند.

در حال حاضر تعداد ۲۵۷ نفر مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند، تصریح کرد: تعداد ۱۳ نفر از بیماران در ICU تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش نشده است.

انجام تست روزانه در استان ۶۰۹ مورد و تعداد تست‌های مثبت ۴۳۱ مورد و مجموع واکسن تزریق شده یک میلیون و ۶۵۰ هزار و ۲۱۶ دوز بوده است.

کد خبر 552062

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمار کرونا در قم دوران نقاهت فوت شدگان کرونا در قم کرونا در ایران وضعیت کرونا در قم انتقال بيماري کرونا آخرین آمار ابتلا به کرونا در ایران وضعیت قرمز کرونا در قم موج پنجم کرونا در قم آمار ابتلا به کرونا در قم قرنطینه خانگی اورژانس پیش بیمارستانی قرنطینه های کرونایی وضعیت کرونا در ایران بستری شدگان کرونا آمار فوتی های امروز کرونا نقاهتگاه بیماران کرونایی تخت بیمارستانی توصیه های بهداشتی ویروس کرونا در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ۲۴ ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر نظارت بر فرآورده‌های خوراکی، آشامیدنی و آرایشی بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با هشدار به خطر استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز، گفت: مواد غیرمجاز و به ویژه فلزات سنگین که در این گونه محصولات به کار می‌رود، بسیار خطرناک و حتی سرطان‌زا بوده و در بلندمدت آسیب‌های جدی و جبران ناپذیری به پوست وارد می‌کنند.


الهام تاجر افزود: شهروندان هنگام خرید کالا‌های سلامت‌محور به نشان غذا و دارو و تاریخ مصرف بر روی برچسب دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان با شماره تلفن ۰۳۱۵۵۴۷۰۲۱۲ گزارش کنند.


وی گفت: با هدف حفظ سلامت شهروندان، بازرسی از اصناف در گشت مشترک با حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو، نمایندگان اداره تعزیرات حکومتی و پلیس اماکن شهرستان کاشان به صورت ادواری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • زنگ خطر جمعیت در کاشان به صدا درآمد
  • یک مرکز غیرمجاز درمانی و سقط جنین در یزد پلمب شد
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد