Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:37:20 GMT

توهین عجیب به هم‌تیمی طارمی؛ مثل قاچاق‌چی‌هاست

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۴۵۲

توهین عجیب به هم‌تیمی طارمی؛ مثل قاچاق‌چی‌هاست

مقابله منتشر شده در یک نشریه پرویی علیه لوئیس دیاز، واکنش هایی منفی در کشور کلمبیا داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرو بامداد امروز توانست در زمین کلمبیا پیروز شده و شانس صعودش به جام جهانی 2022 قطر را افزایش دهد. بازی تا دقیقه 85 بدون گل دنبال می شد که پرو به گل رسید و به این ترتیب کلمبیا برای ششمین بازی متوالی از کسب پیروزی بازبماند و در این شش بازی حتی موفق به زدن یک گل هم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز قبل از این بازی مقاله منتشر شده در نشریه پرویی "ترومه"، جنجال ساز شده بود. نویسنده این مطلب با نام مستعار "ال بومباردرو"، به دو بازیکن کلمبیا توهین کرده بود و با وجود اینکه نشریه مذکور چندان مشهور نیست اما این مطلب بازتاب منفی گسترده ای در کلمبیا داشت.

 

 

 

 

نویسنده در ابتدا به غیبت لوئیز موریل و دووان زاپاتا دو مهاحم ارزشمند کلمبیا در این بازی اشاره کرده بود و اینکه درغیاب این دو، مدافعان پرو نباید مشکل چندانی برای مهار بوره و فالکائو داشته باشند اما تاکید کرده بود که لوئیز دیاز، ستاره پورتو که گفته می شود به زودی راهی لیورپول خواهد شد، مهره ای خطرناک است و آلدیتو کروز مدافع راست پرو هرگز نباید منطقه خود را ترک کند.

نکته عجیب اینکه نویسنده برای توصیف دیاز نوشته بود:« دیاز چهره ای همچون هفت تیر کش‌ها و قاچاق‌چی ها را دارد و باید از او ترسید.»

 

 

 

 

نویسنده همچنین به داوید اوسپینا گلر کلمبیا هم توهین کرده بود. او اوپسینا را با شخصیت اصلی یکی از برنامه های کمدی معروف مکزیک مقایسه کرده و نوشته بود که او روی دستکش هایش کَره دارد و نمی تواند یک توپ را هم مهار کند! 

سوتی اوسپینا در بازی 4 سال قبل پرو و کلمبیا بهانه ای برای نویسنده بود تا این گلر سابق آرسنال و حال حاضر ناپولی را زیر سوال ببرد.

 

 

مهدی طارمی کلمبیا پورتو ناپولی تیم ملی کلمبیا داوید اوسپینا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی طارمی کلمبیا پورتو ناپولی تیم ملی کلمبیا داوید اوسپینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم

به گزارش "ورزش سه"، دانیله ده‌روسی، سرمربی رم، پس از شکست 0-2 مقابل بایر‌لورکوزن، با رسانه رسمی باشگاه رم صحبت کرده است. ده‌روسی در مورد عملکرد و اینکه چه چیزی برای تغییر اوضاع در بازی برگشت لازم است، حرف‌های جالبی زده است.

ده روسی گفت:"نیمه اول عادلانه‌ای بود، آنچه را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم. مشخص است وقتی در مقابل تیمی بسیار قوی، سریع و ماهر در ضدحمله عقب می‌نشینید، خطر بیش از حد گل خوردن را دارید."

امید به کامبک؟

ما تا آخر جنگیدیم، گل دوم آن‌ها یک گل خوب دیگر بود. فکر می‌کنم فرصت‌های زیادی داشتیم تا حداقل فاصله را کم کنیم و بازی را در بازی برگشت آسان‌تر کنیم. ما به کامبک ایمان داریم، هفت روز باقی مانده، حالا به لیگ فکر می‌کنیم و سپس برای بازی برگشت آماده می‌شویم.

گل نزدن در بازی دیشب؟

برخی شب‌ها هم بوده که خوش‌شانس‌تر بودیم. ما باید بدانیم که این فوتبال است و فقط می‌توانیم جنبه مثبت آن را ببینیم. ما مسابقات را با گلزنی مقابل برایتون و میلان بردیم، بازی‌ها و جو آن، تفاوت را در این ورزش ایجاد می‌کنند. گاهی گل می‌زنی و همین گل جو روانی حریفان را هم تغییر می‌دهد. این بار برای ما دقیقاً برعکس شد.

هدف تیم در بازی برگشت؟

در بازی برگشت باید قوی، متمرکز و سریع باشیم. آن‌ها از لحاظ بدنی تیمی هستند که بازیکنان بسیار قدرتمند و سریعی دارند. رفتن به آلمان و انجام یک بازی خوب سخت خواهد بود. آن‌ها در ضدحمله و موقعیت‌های تک به تک تیم خطرناکی هستند.

دیگر خبرها

  • قطعی: رم علیه بند خرید هم‌تیمی سردار
  • ابراهیم صادقی: همین آقای کوپال ناظمی!
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • گل زیبای براهیم دیاز به کادیز (رئال مادرید 1-0 کادیز)
  • حکم عجیب و مضحک علیه پیرمرد هتاک سپاهانی
  • یک دروازه‌بان شماره 80 پوشید (عکس)
  • کلهر: استقلال یا پرسپولیس محتاط بازی کنند قهرمانی را از دست می‌دهند/ تیم نکونام از نظر مهره ضعیف‌تر از رقیب است
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!