Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@17:35:28 GMT

تمدید نمایشگاه مهان گزین تا ۲۶ بهمن ماه

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۷۳۷

تمدید نمایشگاه مهان گزین تا ۲۶ بهمن ماه

نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان "مهان گزین" که در رشته های نقاشی و مجسمه سازی در روز یکشنبه 26 دی ماه سال 1400 با هنربانی (کیوریتوری) بهداد نجفی اسدالهی نقاش و هنرمند رسانه های جدید در مجموعه راگا دید واقع در باشگاه ورزشی فرهنگی انقلاب تهران گشایش یافته است به دلیل استقبال علاقه مندان تا ۲۶ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته بهداد نجفی به منظور ایجاد امکان بازدید برای عموم هنرمندان و هنر دوستان گرامی و پاسخ به تقاضای فراتر از پیش بینی های انجام شده، این نمایشگاه به مدت پانزده روز تمدید می گردد.

وی همچنین افزود نمایشگاه بعدی در مجموعه راگادید باشگاه انقلاب با نام “شیدا نبشت” عمدتا با آثار اساتید و هنرمندان رشته نقاشیخط و با رویکرد نگاهی بر کاربرد نوشتار در فرهنگ تصویری معاصر ایران با فاصله اندکی پس از “مهان گزین” بر پا می گردد.

در نمایشگاه مهان گزین شامل 47 اثر نقاشی و 8 اثر حجمی از بیش از 50 استاد و هنرمند نقاش و مجسمه ساز می باشد که به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:

نسیم آتشین جان، علیرضا آدم بکان ، سعیده آرین، اکرم افضلی، ابراهیم اکبری گرز، امیرحسین امیرجلالی، سعید امدادیان، رضا براتی، هومن بیات، علی بیگی پرست، اردشیر پارسایی، حمید جعفری شکیب، کامبیز حضرت پور، فرانک خائف، سید علی خالق، مصطفی خزایی، احمد خلیلی فرد، کیهان خلیلی فرد، فاطمه (راهیل) قوامی، رضا رازقندی، پروانه رزاقی، خدیجه رجبی، بامداد رضوانیان، شهناز زهتاب، محسن سلیمانی، محمدحسین سوقندی، ولی الله شاکر، پردیس شفیعیون، الهام شیروی، مهدی ضیاالدینی، هادی ضیاالدینی، مهدی علایی نژاد، رضا علیزاده، رضا عمادی، یعقوب عمامه پیچ، محمد هادی فدوی، مریم فرزادیان، سارا کشمیری، مانی کومار، پژمان متقیان، جلال متولی، مهدی محبعلی، پرویز معزز، مهین منفرد، منوچهرموغاری، بهداد نجفی اسدالهی، تارا نظم علیزاده، جواد نوبهار، اکبر نیکان پور، بهمن نیکو، احمد وکیلی، بهنام ولدوند


مهان گزین تا ۲۶ بهمن از ساعت 11 صبح الی 8 شب در مجموعه راگادید در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب برای بازدید عموم دایر بوده و پذیرای علاقه مندان می باشد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: مهان گزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند

به گزارش صدای ایران از ایرنا، مجوز اکران دو کمدی «عینک قرمز» به کارگردانی حسین مهکام و «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی صادر شد. حسین مهکام که اسفندماه سال قبل، پس از دو سال فیلم «احمد به تنهایی» را راهی اکران آنلاین کرده بود، فیلم «عینک قرمز» را سال گذشته تولید کرد و به تازگی پروانه نمایش آن را دریافت کرده است.

«عینک قرمز» فیلمی به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته است که طبق خبری که منتشر شده بود، بهمن ماه سال گذشته فیلمبرداری آن در تهران به پایان رسید.

علاوه بر حامد بهداد که به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی شده است، رضا ناجی، الناز حبیبی و هادی کاظمی هم از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش می‌کنند.

مهکام علاوه بر «احمد به تنهایی»، فیلم‌های «بی‌حسی موضعی» و «آزادی مشروط» را نیز در کارنامه دارد.

«تگزاس۳» نیز به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان پروانه نمایش دریافت کرده است تا فهرست کمدی‌های آماده اکران تکمیل‌تر شود. این فیلم هم در آذر ماه سال گذشته تولید خود را آغاز کرد و طبق شنیده‌ها قرار بود در اکران نوروزی قرار بگیرد که این اتفاق محقق نشد.

«تگزاس۲» در اکران سال ۱۳۹۸ به پرده نقره‌ای رسید و توانست بیش از ۲۵ میلیارد تومان در گیشه سینمای ایران فروش داشت، پیش از آن هم «تگزاس ۱» در سال ۱۳۹۷ اکران و بیش از ۱۴ میلیارد تومان فروش را تجربه کرد.

پژمان جمشیدی، سام درخشانی، ژاله صامتی و مهدی هاشمی بازیگران این فیلم اطیابی معرفی شده‌اند.

دیگر خبرها

  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • پس لرزه اظهارات جنجالی مهدی نصیری درباره رضا پهلوی و مصطفی تاجزاده
  • «عینک قرمز» حامد بهداد با «تگزاس۳» مجوز اکران گرفتند
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • «عینک قرمز» ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • «عینک قرمز»ِ حامد بهداد با «تگزاس۳» اکران می‎‌شود
  • عکس | حامد بهداد با عینک قرمز به سینما می‌ِآید!
  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند