Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صداوسیما، در پی خرابکاری چند ثانیه‌ای و پخش تصاویر منسوب به گروهک تروریستی منافقین از آنتن برخی شبکه‌های صدا و سیما بیانیه‌ای صادر کرد.

جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صداوسیما در ابتدای این بیانیه‌ عنوان کرده است: متأسفانه عصر روز پنجشنبه، هفتم بهمن ماه، لحظاتی شاهد بروز اختلال در برخی شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی صداوسیما و پخش تصاویری منسوب به گروهک تروریستی منافقین از آنتن رسانه بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که احتمال می‌رود برخی از عناصر نفوذی منافقین کوردل که کارنامه آن‍‌ها پر از جنایت و خیانت در حق ملت سرافراز ایران اسلامی است، عامل آن باشند.

این تشکل در ادامه بیان داشت: اگر چه این قبیل اقدامات بزدلانه هیچ تأثیری بر اراده محکم این ملت بیدار و مقاوم ندارد، اما بروز آن در همین حد و اندازه نیز مایه تأسف و نگرانی است. بی‌شک جایگاه والای ولایت فقیه خط قرمز اساسی نظام اسلامی است و هرگونه تعرض به آن از جانب هر شخص و گروهی و در هر حد و اندازه‌ای  شدیداً محکوم است. ولی فقیه عمود خیمه گاه انقلاب اسلامی است و ما فرزندان انقلاب بر اساس مبانی دینی و ملی خود اجازه وارد آمدن هیچگونه خدشه ای به این چهره درخشان جهان اسلام یعنی امام و رهبر عزیزمان را نمی دهیم.

جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صداوسیما در بیانیه خود، درباره ساده‌سازی اتفاق اخیر در شبکه‌های تلویزیونی کشور عنوان کرد: همان طور که رهبر انقلاب می‌فرمایند «دستگاه صداوسیما دستگاه بسیار حساسی است؛ شوخی نیست. این چیزی نیست که اگر مثلاً آدم مشاهده کرد فلان گوشه آن هم اشکالی دارد، بگوید این اشکال به خوبی هایش دَر» ساده سازی این اتفاق تلخ و ناگوار توسط برخی ساده‌اندیشان خطایی راهبردی است که مسیر را برای ضربات بعدی تسهیل می‌سازد. چنانچه برخی ساده انگاری‌ها در ابتدای نهضت موجب تکرار برخی جنایات این گروهک تروریستی و خون‌خوار و از دست دادن اندیشمندان و عناصر انقلابی شد.

این تشکل دانشجویی افزوده است: رهبر انقلاب بارها و بارها نسبت به وجود سلول‌های سرطانی در این مجموعه مهم و اثرگذار و تولید آثاری که نه تنها خنثی بلکه ضد ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است که هشدار داده بودند ولی متأسفانه کم توجهی یا بهتر بگوییم بی‌توجهی به این نصایح دلسوزانه کار را به جایی کشانید که گذشته از تولید برنامه‌های بی‌خاصیت در آنتن سراسری، تصاویری نامربوط پخش شد. این اتفاق تلنگری جدی برای اهمیت دادن به تربیت نیروی انسانی کارآمد، متعهد و کافی از طریق مسیرهای هدایت شده و جلوگیری از ورود عناصر متفرقه به خانواده صداوسیماست.

جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صداوسیما با اشاره به اینکه چهل واره دوم انقلاب اسلامی دوره اصلاح اشکالات، ضعف ها و نواقص ساختاری و حرکت رو به جلو است، خاطرنشان کرد: لازم است به شیوه ای عالمانه و عاقلانه در برخی رویه ها و ساختارهای سازمانی تجدید نظر کرد از جمله اینکه به هیچ وجه نباید اجازه ورود نیروی انسانی از مجراهای غیررسمی و متفرقه به بدنه سازمان صداوسیما که متأسفانه گاهی زمزمه های آن شنیده می شود، داده شود.

بیانیه جامعه رسانه اسلامی دانشجویان دانشگاه صداوسیما در ادامه تصریح کرده است: تشکل دانشجویی دانشگاه صداوسیما با تأسی از این فرموده رهبر معظم انقلاب که آنتن رادیو و تلویزیون متعلق به نظام جمهوری اسلامی است و متعلق به هیچ شخصی نیست و افرادی که اینجا را اداره می‌کنند باید طبق سیاست صاحب آن عمل کنند، از تمام افرادی که در مقطع کنونی و مقاطع آینده فرصت خدمت را در این قرارگاه خط مقدم جنگ نرم پیدا می‌کنند خواهان است ضمن حرکت در مسیر سیاست‌ها، اصول و اهداف انقلاب اسلامی، در توجه به نیروسازی، کیفی سازی و انقلابی سازی این سازمان قدم‌های جدی برداشته و از ادامه رویه‌های غلط و تکرار خطاهای تلخ جلوگیری نمایند.

جامعه رسانه اسلامی در پایان ضمن محکومیت شدید این حرکت خرابکارانه عنوان کرده است: ما خود را متعهد به مساعدت و حمایت از مدیران رسانه ملی  تا زمانی که در مسیر ارزش ها باشند، می دانیم و همان طور که در نخستین روز آغاز به کار رئیس جدید سازمان صداوسیما تأکید شد، در مسیر تحول آفرینی از ایشان حمایت کامل و بی‌دریغ می‌نماییم و همزمان مطالبه‌گری و انتقاد صریح و دلسوزانه را اساس فعالیت دانشجویی دانسته و آن را برای خود محفوظ و لازم می‌دانیم.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: منافقین رسانه ملی صداوسیما دانشگاه صداوسیما شبکه های رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود