Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@07:50:39 GMT

موفقیت و پیشرفت کشور با روحیه خودباوری محقق می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۴۹۵۸

موفقیت و پیشرفت کشور با روحیه خودباوری محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندار و سرپرست فرمانداری شهرستان نیر با تبریک فرارسیدن ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ملتی که توانایی ساخت موشک‌های پیشرفته را دارد، قطعا در سایر زمینه‌ها نیز می‌تواند با بها دادن به روحیه خودباوری موفق باشد و پیشرفت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایران صرفا یک کشور نیست بلکه به برکت وقوع انقلاب اسلامی، یک نهضت بیداری و امیدآفرین برای دیگر کشورها خصوصا کشورهای مظلوم و مستضعف است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با بیان این‌که نهضت‌ها در تاریخ جریان دارند و محصور در مرزهای جغرافیایی نیستند، تصریح کرد: صدور انقلاب در سایه فداکاری‌های خادمان انقلاب ادامه دارد و سردار سلیمانی از سرداران این عرصه بود.

مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت در منطقه است

قاسمیان ادامه داد: امنیت، گران‌ترین کالا در منطقه غرب آسیا بوده و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، ایجاد امنیت در منطقه است، چنان‌که با ورود به بحران عراق و سوریه، مانع از تجزیه این ۲ کشور شد.

قاسمیان با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان نیر در زمینه کشاورزی، دامداری، گردشگری و معادن گفت: همه مدیران باید با هم‌دلی و هم‌افزایی برای اعتلا و پیشرفت شهرستان تلاش نموده و از هرگونه اختلاف‌افکنی و تفرقه پرهیز کنند تا در فرصت اندک خدمت بتوان حداکثر امکانات را برای مردم فراهم نمود.

مردم نیر در بحران برف سنگین، انسان‌دوستی و ایثار را به نمایش گذاشتند

حجت‌الاسلام آیت نعمتی، امام جمعه شهرستان نیر هم در این مراسم بیان کرد: مردم نیر در بحران اخیر و بارش سنگین برف، همچون دوران دفاع مقدس به صورت یکپارچه پای کار بودند و با اسکان مسافران در منازل خود، انسان‌دوستی و ایثار را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در تامین ماشین آلات و امکانات راهداری باید وجود مناطق صعب‌العبور و قرار گرفتن در مسیر اصلی اردبیل به تبریز را مدنطر قرار داد.

مردم مطالبات خود را با رعایت قوانین به گوش مسؤولان برسانند

امام جمعه شهرستان نیر به موضوع مطالبه‌گری در جامعه پرداخت و تصریح کرد: مردم باید مطالبات به‌حق خود را به‌درستی و با رعایت قوانین کشور، به گوش مسؤولان برسانند و پیگیر حل مشکلات منطقه باشند.

نعمتی ضرورت اجرای کنارگذر شهر نیر را یادآور شد و گفت: اجرای این کنارگذر ترافیک شهری را کاهش داده و تردد مردم شهرستان و مسافران را تسهیل خواهد کرد.

مدیران برنامه‌های خود را برای پیشرفت ارائه دهند

شهرام محمدی، سرپرست جدید فرمانداری نیر اظهار کرد: تلاش برای آبادانی مورد تاکید همه روایات و احادیث بوده و نباید از فرصت اندک خدمت به مردم، دقیقه‌ای غفلت کرد.

وی بیان کرد: برنامه داشتن برای آینده و درس گرفتن از گذشته از ویژگی‌های مدیران بوده و لازم است مدیران برنامه‌های خود را برای پیشرفت ارائه دهند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل رضا قاسمیان روحیه خودباوری انقلاب اسلامی پیشرفت معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل انقلاب اسلامی شهرستان نیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۴۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: دکتر محسن رضایی گفت: دو گوهر گرانبهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس خاطرنشان ساخت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آنها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد. 

عضو مجمع تشکیل مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است، بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود. 

رضایی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

وی با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزئی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در پایان گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • کلید واژه پیشرفت صنعت بیمه
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • بهادری جهرمی: جهش تولید با مشارکت مردم از طریق چاره‌اندیشی محقق می‌شود
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • محدودیت؛ یکی از عوامل ایجاد انگیزه برای تولید و پیشرفت