Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری مهر- گروه استان‌ها: حوالی ساعت هشت صبح شنبه گزارشی مبنی بر تصادف دو خودرو در محور شهرکرد به شلمزار به اورژانس چهارمحال و بختیاری داده می‌شود که در این زمان دو آمبولانس از مرکز اورژانس «گهرو» و «طاقانک» به محل حادثه اعزام می‌شود.

در این زمان تکنسین‌های اورژانس مرگ سه نفر را قطعی اعلام می‌کنند و دو مصدوم با وضعیت وخیم به بیمارستان کاشانی منتقل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به کمبود خودرو برای انتقال اجساد جانباختگان دو جانباخته خانم به سردخانه بیمارستان منتقل می‌شوند و جسد فرد ۱۵ ساله در محل باقی می‌ماند که در زمان اعزام خودروی دیگر برای انتقال جسد، مردم حاضر در محل اعلام می‌کنند که فرد سوم علائم حیاتی دارد.

خبرنگار مهر به منظور بررسی واقعیت این حادثه با دهیاری که در حادثه حضور داشت به گفتگو پرداخته است.

بی توجهی مسئولان مربوطه به شکستگی لوله آب و لغزندگی جاده

دهیار روستای خراجی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه ساعت شش صبح شنبه لوله انتقال آب در مجاورت جاده شهرکرد به شلمزار دچار شکستگی و نشت آب شد، اظهار کرد: این مسئله یخ زدگی و لغزندگی جاده را در پی داشت.

محمد ابراهیمی با اشاره به تماس‌های مکرر با مسئولان ذی ربط به منظور اعزام تیم فنی برای اصلاح لوله و شن و نمک پاشی جاده، عنوان کرد: این تماس‌ها هیچ نتیجه‌ای به همراه نداشت و چندین خودرو در این محل دچار حادثه شدند.

وی ادامه داد: طی مدتی کوتاه یک خودروی پراید در این محل دچار سُر خوردگی شد و با خودروی برلیانس برخورد کرد.

دهیار خراجی با بیان اینکه دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد، گفت: تکنسین‌های اورژانس دو مصدوم را به بیمارستان منتقل کردند اما به دلیل کمبود خودرو برای انتقال اجساد به سردخانه یکی از اجساد در محل حادثه ماند.

ابراهیمی افزود: یکی از اهالی روستا کاور جسد سوم را باز کرد و با مشاهده بخار در کاور و گرم بودن بدن از دارا بودن علائم حیاتی این جسد خبر داد، به همین منظور تماس مجدد با اورژانس استان برای اعزام آمبولانس گرفته شد.

وی گفت: پس از مدتی آمبولانس به محل اعزام شد و تکنسین‌های اورژانس داشتن علائم حیاتی را تأیید و فرد را به شهرکرد منتقل کردند.

بر این اساس اینطور برداشت می‌شود که تکنسین‌های اورژانس استان که برای نخستین بار به محل اعزام شده اند به اشتباه فوت فرد سوم را گزارش کرده اند به همین منظور برای پیگیری واقعیت ماجرا خبرنگار مهر با رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری به گفتگو پرداخت.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر با رد دارا بودن علائم حیاتی نوجوان ۱۵ ساله، اظهار کرد: تکنسین‌های اورژانس در زمان حوادث به صورت آنلاین با پزشکان مرکز در ارتباط هستند و علائم حیاتی را چک می‌کنند.

وی ادامه داد: در این تصادف سه نفر از سر نشینان به دلیل شکستگی جمجمه و مهره گردن در صحنه تصادف در دم جان باختند و دو بیمار با وضعیت وخیم به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شدند.

رئیس اورژانس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخار موجود در کاور جسد موجب شایعاتی در خصوص داشتن علائم حیاتی یکی از افراد جان باخته شده است، گفت: هر فرد پس از مرگ مقدار قابل توجهی هوا در ریه دارد که به صورت بخار در محیط سرد از بدن خارج می‌شود که این مسئله بیان گر زنده بودن فرد نیست.

حیدری افزود: تکنسین‌های اعزام شده به محل حادثه به دلیل جو متشنج موجود در محل مجبور شدند به صورت نمادین عملیات احیا را برای فرد جان باخته انجام دهند تا از افزایش تشنج در صحنه حادثه کم کنند.

وی با تاکید بر اینکه این فرد در همان لحظات نخست تصادف جان باخته است، عنوان کرد: تکنسین‌ها جسد این نوجوان را با آمبولانس اورژانس به سردخانه بیمارستان منتقل کردند.

کد خبر 5411807

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد حیدری محمد ابراهیمی تصادفات رانندگی اورژانس چهارمحال و بختیاری مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان تکنسین های اورژانس علائم حیاتی خبرنگار مهر اعزام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، اورژانس قم اعلام کرد: هشت مصدوم این حادثه به وسیله سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان مجتمع خیرین سلامت منتقل شدند. 

جانشین پلیس راه استان، علت حادثه را انحراف به چپ راننده پراید اعلام کرد. 

 سرهنگ سید صادق رسولی با اشاره به تعطیلی امروز و فردا و بالا بودن حجم تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی استان به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • ۲ کشته در تصادف زنجیره‌ای در آزادراه خلیج فارس
  • مصدومیت ۱۵ نفر در تصادف لیفان و مینی‌بوس در شاهین شهر
  • بالگرد اورژانس قم دوبار به پرواز درآمد