Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی با بیان اینکه نظام مراقبت استان و پایش سویه های جدید باید تقویت شود، اظهار کرد: در تزریق دوز سوم به مرز ۳۰ درصد رسیده ایم و ۸۵ درصد جمعیت هدف نیز دوز دوم را دریافت کرده اند ولی باید پوشش واکسیناسیون بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از والدین دانش آموزان تقاضا داریم نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود مطلقاً تعلل و سهل انگاری نداشته باشند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: توجه به پرهیز از خطر شیوع این بیماری در استان مرکزی کاهش یافته است در حالی که در سویه امیکرون، قرنطینه یک هفته‌ای همچنان الزام دارد.

مخلص الائمه با بیان اینکه طبق اعلام و تصمیم ستاد ملی کرونا، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها مطرح نیست، اظهار کرد: با توجه به اختیارات، مدارس ابتدایی را دو شیفته می‌کنیم که تعدادی از دانش آموزان حضوری و تعدادی مجازی آموزش دریافت کنند، اما در این بین نباید در تزریق واکسن سهل انگاری صورت گیرد و دانش آموزان به محض داشتن علائم از حضور در مدرسه اجتناب کنند.

وی گفت: تلاش داریم که ظرفیت خوابگاهی دانشجویان در اراک را توسعه ببخشیم.

استاندار مرکزی عنوان کرد: همه مردم نسبت به خطر تجمعات در مراکز صنفی و فرهنگی اشراف دارند، ولی با این حال وضعیت مناسب نیست و لازم است که اتاق اصناف و سازمان تبلیغات نظارت جدی در این مورد داشته باشند در غیر این صورت برای تعطیلی این مجالس و مراکز تصمیم گیری خواهیم کرد هرچند که تمایلی به تعطیلی نیست ولی ممکن است تصمیمات جدی تری در سطح کشور اتخاذ شود.

مخلص الائمه در پایان با اشاره به وضعیت سالمندی استان مرکزی، گفت: مسلماً این قشر آسیب پذیر هستند و استان مرکزی جزو استان‌های سالمند است و باید واکسیناسیون این قشر به شکل جدی دنبال شود.

کد خبر 5411915

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا فرزاد مخلص الائمه اراک استاندار مرکزی مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه بارش برف آمار کرونا کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات به هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • مراحل راه اندازی ابتدایی سامانه املاک و اسکان آغاز شده است
  • جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست های کلی کشور گام برمی دارد
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • نواخته شدن زنگ معلم در مدارس استان مرکزی
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • یخ؛ جواهر کمیاب!