Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار علی فدوی بعد از ظهر شنبه در سخنرانی ویدئوکنفرانسی در گردهمایی سراسری «معجزه انقلاب، شهید حسن باقری» اظهار کرد: اگر قصد و نیت واقعی کسی، جهاد در راه خدا باشد، خداوند نیز راه را نشان می‌دهد و به او کمک می‌کند. نیروهای اطلاعات عملیات نیز به دلیل اینکه خالصانه در میدان جهاد قدم گذاشته بودند، خداوند تا جایی به آن‌ها کمک می‌کرد که به منطقه تسلط عالی پیدا کنند و بتوانند راهکار به بقیه نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص پاداش جهادگران و نشان دادن راه صحیح به آنان گفت: قاعده یاری خداوند بر جهادگران واقعی همچنان برقرار است و ادامه دارد؛ زیرا خداوند پاداش جهاد را مشخص کرده و مربوط به انسان‌ها نیست. امام خمینی (ره) تمام آیات و روایات مطرح شده در قرآن را در یک جمله به زبان فارسی جمع‌آوری کردند و فرمودند که «ما مکلف به انجام تکلیف هستیم، مکلف به نتیجه نیستیم»؛ بنابراین هرچه مقدمه کامل‌تر باشد، خداوند نیز نتیجه بهتری را رقم می‌زند و این ماجرا سال‌هاست که برقرار است.

سردار فدوی با اشاره به ایام‌الله دهه فجر مطرح کرد: چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نزدیک است؛ فراموش نمی‌کنیم اوایل شکل‌گیری انقلاب در سال ۱۳۵۷ خبیثان عالم طی یک عملیات سازمان‌یافته به کردستان حمله کردند به‌گونه‌ای که صدام فقط ابزار دست دشمنانی همچون آمریکا بود؛ اما در طول سال‌های جنگ تحمیلی، ۸۷ کشور از صدام پشتیبانی می‌کردند و خود نیز به این موضوع اعتراف کردند. هدف اصلی آن‌ها براندازی انقلاب بود که پس از هشت سال هم موفق به تحقق آن نشدند.

جانشین فرمانده کل سپاه در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از پیروزی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی در ابتدا مزد و پاداش جهادگرانی بود که خداوند وعده داده بود و بخش دیگر علاوه بر ایستادگی و مقاومت رزمندگان، نتیجه ابتکار و درایت نیروهای اطلاعات عملیات بود؛ وگرنه بر همه واضح بود که توان نظامی ما در مقابل کشورهای پشتیبان صدام، ناچیز بود؛ اما خداوند کمک کرد و پیروزی حاصل شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: سردار علی فدوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، گفت: امروز جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۱۱ اردیبهشت‌ماه در همایش «خدا قوت کارگر» ضمن تبریک روز کارگز، اظهار کرد: مشکلات، بایدها و نبایدهای کارگران در جلسات و محافل مختلف بسیار بیان شده اما پیش از اینکه بایدهای کارگری وجود داشته باشد بایدهای اخلاقی و ایمانی کار وکارگر مهم است.

وی با بیان اینکه کارفرما نباید در برابر کارگر تکبر به خرج دهد، افزود: باید تواضع و رعایت حقوق کار از همه جهات مدنظر قرار گیرد در حقیقت رعایت اخلاق برای همگان مهم است، از طرفی باید کارگر نسبت به کارفرما سلم داشته باشد.

نکونام در ادامه با اشاره به اینکه امروز همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است، تصریح کرد: جامعه کار و کارگری عرصه جهاد فی سبیل‌الله است، باید بدانیم که کشور را به سمت ظهور پیش می‌بریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به حوادث جهان که حوادثی نو است، بیان کرد: مسائلی که یکی پس از دیگری خود را نشان می‌دهد تا به آرمان‌های انقلاب و ظهور ختم شود و آنچه امروز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا شاهدیم نشان از این است که نگاه سیاسی در آنجا حاکم شده است و در حقیقت می‌توان گفت معارف اسلام و انقلاب اسلامی در آنجا نیز نفوذ کرده در حالی که دانشجویان آن دانشگاه‌ها سیاسی نیستند.

وی ادامه داد: آنچه امام راحل در ۴۵ سال پیش پایه‌گذاری کردند آرام آرام پیش رفته و صادر شده است، یعنی امروز بعد از ۴۵ سال انقلاب اسلامی در دل دشمن‌ترین دشمنان انقلاب در آمریکا صادر شده که این از دستاوردهای انقلاب است.

نکونام بیان کرد: لازم است عرصه کارگری و کارفرمایی مجاهدانه و در عرصه جهاد در راستای رضایت پروردگار تلاش کنند، در حقیقت با جهاد و مجاهدت آخرت خود را آباد می‌کنند.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور حکم انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمان
  • همه عرصه‌های کارگری عرصه جهاد است
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد