Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم ملی هندبال ایران پس از دیدار مقابل قطر اظهار کرد: تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا در دیدار رده‌بندی بتوانیم مقابل حریف پیروز شویم و به مدال برسیم.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجتبی حیدرپور پس از عدم صعود تیم ملی هندبال ایران به فینال رقابت‌های قهرمانی هندبال آسیا اظهار کرد: دیدار با قطر آن هم در مرحله نیمه‌نهایی بسیار دشوار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمام توان خود را به کار گرفتیم و با تمام قدرت جنگیدیم، اما آن‌ها یکی از قدرت‌های آسیا و جهان هستند. قطری‌ها بازیکنان بین‌المللی زیادی دارند، اما با این حال ما با تمام توان جنگیدیم.

وی ادامه داد: در ادامه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم عنوان شایسته‌ای برای هندبال ایران به ارمغان بیاوریم. اگر عربستان به دیدار رده‌بندی برسد شاید کمی کارمان راحت‌تر باشد، چرا که بحرین هم تیمی المپیکی و قدرتمند است. قبلاً با عربستان بازی کرده و آن‌ها را شکست داده‌ایم و فکر می‌کنم اگر با عربستان روبرو شویم شانس زیادی برای کسب مدال خواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی هندبال کشورمان خاطرنشان کرد: ما چندین ماه تلاش کردیم تا به هدف‌مان که کسب مجوز حضور در مسابقات قهرمانی جهان بود، برسیم. حالا هدف دوم ما رسیدن به مدال است و امیدوارم به این هدف هم برسیم.

وی در مورد حضور جوانان در تیم ملی هندبال ایران نیز گفت: ما جوانان زیادی در ترکیب تیم خود داریم و در این مسابقات دو کار مهم انجام دادیم؛ اول اینکه جهانی شدیم و دوم اینکه جوانان خوبی را به آینده هندبال معرفی کردیم. امیدوارم بتوانیم با دعای خیر مردم حداقل به مدال برنز مسابقات هم دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: هندبال قهرمانی آسیا| فرناندز: قطر از بهترین تیم‌های آسیا و جهان است/ تصمیم داریم بهترین عملکرد خود را نشان دهیم

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال تیم ملی هندبال هندبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد