Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «ثائر مخیف» عضو پارلمان عراق از کمیته چارچوب هماهنگی شیعیان عراق تاکید کرد که مسائل سیاسی بین چارچوب هماهنگی و جنبش صدر در مسیر حل شدن است.

این نماینده عراقی در گفت‌وگو با موازین نیوز تکمیل توافق چارچوب هماهنگی با جریان صدر در خصوص تشکیل کابینه آتی عراق را بسیار بزرگ خواند و گفت: جریان صدر بزرگی اهمیت مشارکت همه گروه‌ها در فرآیند سیاسی و اولویت دادن به منافع عمومی ملی را درک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  تاکنون هیچ نامی برای نامزدهای نخست وزیری معرفی نشده و پیشنهادی داده نشده است و همه اسامی مطرح غیرواقعی است و  در نهایت نام هایی که مطرح نشده‌اند، انتخاب خواهند شد.

گزارش‌های رسانه‌ای روزهای اخیر حاکی از مخالفت مقتدی الصدر با حضور ائتلاف دولة القانون به رهبری نوری المالکی نخست وزیر اسبق عراق در کابینه آتی این کشور بوده است.

در همین حال «علی الفتلاوی» یکی از رهبران ائتلاف الفتح هم روز جمعه اعلام کرد که چارچوب هماهنگی شیعیان عراق موضع خود در خصوص نقش نوری المالکی در تشکیل دولت آینده را به مقتدی الصدر اطلاع داد.

 چارچوب هماهنگی شیعیان ورود به یک ائتلاف شیعی-شیعی با جریان صدر را بدون حضور نوری المالکی رد کرده و آن را به اطلاع جریان صدر رسانده است.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: چارچوب هماهنگی جریان صدر کابینه آتی عراق چارچوب هماهنگی جریان صدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد. او به خاطر انتشار ویدئوهایی نامتعارف با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های خارج از عرف فرهنگی این کشور، در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است. در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیوهایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد. عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

کد خبر 847462 برچسب‌ها فرهنگ خبر مهم هنر عراق

دیگر خبرها

  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • منشأ گرد‌و‌غبار امروز خوزستان مشخص شد
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • پارلمان عراق قانون ممنوعیت همجنس‌بازی را تصویب کرد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس