Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور اقتصادی و دارایی با موافقت اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت مجاز به فروش چندین پلاک ثبتی گمرک در تهران شد.

به گزارش برنا، وزرای عضو کمیسیون حقوقی و قضایی (کمیسیون لوایح سابق) دولت در جلسه مورخ ۲۷ آذرماه خود، به وزارت امور اقتصادی و دارایی اجازه دادند نسبت به فروش دو پلاک ثبتی واقع در بخش سه تهران در خیابان ولیعصر به ترتیب به مساحت هزار و ۵۸۴ متر مربع و ۳۶۴ متر مربع، یک پلاک ثبتی واقع در بخش دو تهران در خیابان شهید بهشتی به مساحت ۶۳۰ متر مربع و یک پلاک ثبتی در خیابان شهید رجایی در منطقه شوش تهران با رعایت قوانین و مقررات مربوط اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مصوبه کمیسیون موضوع اصل 138 قانون اساسی که ششم بهمن ماه جاری به تأیید رییس‌جمهور رسیده و نسخه‌ای از آن با امضای محمد مخبر معاون اول رییس‌جمهور برای اطلاع رییس مجلس شورای اسلامی ارسال شده، وجوه حاصل از فروش پلاک‌های ثبتی یاد شده به حساب درآمد عمومی واریز و مطابق ماده ۶ قانون الحاق برخی از مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت هزینه خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی پلاک ثبتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • مستاجران بخوانند؛ پیش‌بینی تازه از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • افزایش قیمت‌های اجاره در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد شد؟
  • سند ۱۱۰هکتاری نهضت ملی مسکن اشکذر صادر شد
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • هاشمی: با اصلاح قانون جدید ورزشکاران بیشتری شامل معافیت و قانون استخدامی می شوند/ تخصیص ۵٠٠ میلیارد برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها