Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- شهرام کرمی گفت : برقراری ایستگاه بازرسی کمک می‌کند حتی اگر سلاحی هم کشف نشود، اما افرادی که به دنبال جابه جایی اسلحه و یا تیراندازی هستند از این کار امتناع کرده و در رفتار خود تجدید نظر کنند.

به گفته دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه ۲ شعبه ویژه برای رسیدگی به جرائم مربوط به تیراندازی در شهر کرمانشاه راه اندازی شده شعبه سوم به زودی در شهرک مسکن راه اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاری که امروز ماموران پلیس در برخورد با جرائم خشنی از قبیل تیراندازی دارند بسیار سخت و در عین حال تلاش‌ها و اقدامات شبانه روزی آن‌ها قابل تقدیر و ستایش است.

کار مجرمانه تیراندازی در عرض چند ثانیه صورت گرفته و عاملان به سرعت برای فرار از دست قانون متواری می‌شوند.

پس از این اقدام مجرمانه سختی کار پلیس مشخص می‌شود چرا که باید هم عامل یا عاملان تیراندازی را شناسایی و سپس دستگیر کنند و پی به علت و انگیزه ان‌ها ببرند که کار واقعا دشوار و سختی است.

فضای استان امروز برای این افراد ناامن‌تر از هر زمان دیگری است و دستگاه قضائی با جدیت همگان با پلیس برخورد‌های قانونی لازم را به عمل خواهد آورد .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان عمومی پرونده تخلف پرونده قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه

سید شهرام کهریزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سال گذشته ۱۰ نقطه پرحادثه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ایمن سازی شده است و ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد رفع شده است.

وی گفت: ۹ نقطه مصوب کمیسیون ایمنی راه‌های کشور نیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه در حال انجام است و پیشرفت فیزیکی بین ۲۰ تا ۸۰ درصدی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه بیان کرد: اکیپ‌های امانی، راهداری در حال رفع و ایمن سازی نقاط پرحادثه در راه‌های فرعی، روستایی و سایر نقاط با احتمال وقوع حادثه‌، هستند که طی ۱۲ ماهه سال گذشته ۳۱ نقطه پرحادثه مازاد بر مصوبات در شهرستان‌ها به شرح ایمن سازی انجام شده؛ در شهرستان پاوه ۱۰ نقطه، اسلام آبادغرب ۴ نقطه، دالاهو ۳ نقطه، روانسر ۱ نقطه، ثلاث باباجانی ۳ نقطه، جوانرود ۳ نقطه، سرپل ذهاب ۳، هرسین ۲ و شهرسنان کرمانشاه ۲ نقطه ایمن سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی نقاط پرحادثه در محورهای مواصلاتی اهمیت بالایی دارد و امروزه معیارهای استاندارد سازی محورها تغییر کرده است، لذا باید نقاط خطرساز در محورهای مواصلاتی بصورت مستمر شناسایی و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آنها در اولویت قرار دارد زیرا این مهم علاوه بر افزایش ضریب ایمنی راه‌ها، در کاهش تصادفات جاده‌ای نقش بسزایی دارد.

کهریزی در پایان افزود، سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است و بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، دریافت شکایات می‌باشد.

کد خبر 6091012

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود