Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@23:03:27 GMT

مانچینی به این انتقال تشویقم کرد

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۶۰۰۵

مانچینی به این انتقال تشویقم کرد

استفانو سنسی، هافبک خلاق و جدید سمپدوریا مدعی شد روبرتو مانچینی موافق انتقال او به این تیم بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، استفانو سنسی، هافبک 26 ساله و ایتالیایی با قراردادی قرضی و شش ماهه به تیم سمپدوریا ملحق شد تا در نیم فصل دوم در لباس این تیم به میدان برود. استفانو سنسی بعد از سپری کردن دورانی دشوار و مصادف با نیمکت نشینی در اینتر، با روبرتو مانچینی در این رابطه مشورت کرده و انتقال به سمپدوریا مورد تایید سرمربی تیم ملی ایتالیا نیز قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استفانو سنسی گفت: "من با روبرتو مانچینی قبل از دیدا صحبت کردم و او در مورد سمپدوریا خیلی خوب و مثبت صحبت کرد. مانچینی به من توصیه کرده و من را تشویق کرد که به سمپدوریا ملحق شوم و او مدعی شد این راه حل درستی است. برای من انتقال به سمپدوریا مسیر خوبی برای تولد دوباره ام است. من دو سال سخت را سپری کردم، اما اکنون اینجا هستم. آخرین گلم را در سری آ در مراسی به ثمر رساندم و حالا امیدوارم بتوانم گل های بیشتری با این پیراهن بزنم.

 

 

من خیلی خوشحالم که راهی سمپدوریا شده و در این باشگاه بزرگ با تاریخچه ای غنی در ادامه فصل بازی خواهم کرد. من بی صبرانه منتظر شروع مسابقات و حضور در ترکیب سمپدوریا هستم. گلزنی در کوپا ایتالیا در آخرین بازی با لباس اینتر برای من بسیار مهم بود و نتیجه بازی را تعیین کرد.

 

اما افکار من همیشه ثابت و بدون تغییر مانده است. من با تمام وجود می خواستم راهی سمپدوریا شده و با لباس این تیم دوباره به ثبات برسم. شماره پنج که شماره من است در اختیار کسی در رختکن سمپدوریا نبود و من تصمیم گرفتم ماجراجویی خود در این تیم را با همین شماره شروع کنم."

استفانو سنسی روبرتو مانچینی(سرمربی) تیم ملی ایتالیا اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استفانو سنسی روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی ایتالیا اینتر میلان روبرتو مانچینی استفانو سنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ۲ ساله اینتر با طارمی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‏۲۰۲۷ تمدید کند.

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • ببینید | واکنش جالب روزنامه‌نگار ایتالیایی به انتقال مهدی طارمی به اینتر
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند