Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

معاون وزارت ورزش و جوانان گفت که مدیران این وزارتخانه تلاش می‌کنند هواداران فوتبال، در دیدار تیم ملی ایران مقابل امارات هم به ورزشگاه آزادی بیایند.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش، در واکنش به خبر منتشر شده از سوی رسانه‌ها مبنی بر اینکه بازی تیم ملی ایران و امارات بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اظهار داشت:

در حال رایزنی هستیم تا در صورتی که امکان برگزاری بازی با حداقل تماشاگران وجود داشته باشد، این بازی نیز با تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:

وزارت ورزش و جوانان همه سعی و تلاش خود را انجام می‌دهد که این بازی با حضور تماشاگران انجام شود و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی، شاهد حضور هواداران در استادیوم و بالطبع یک برد شیرین دیگر از سوی تیم ملی ایران باشیم.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد:

همانطور که وزارت ورزش و جوانان برای دیدار تیم ملی مقابل عراق، شرایط ورود هواداران و بالطبع بانوان به ورزشگاه را فراهم کرد، در بازی مقابل امارات نیز از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در صورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا این اجازه را بدهد، میزبان تماشاگران خواهیم بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وزارت ورزش تیم ملی ایران و امارات تیم ملی ایران ایران و امارات تیم ملی تیم ملی ایران مقدماتی جام جهانی وزارت ورزش وزارت ورزش و جوانان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست

به گزارش "ورزش سه"، استان فارس و فوتبال شیراز با حضور تیم فجر شهید سپاسی همیشه در تاریخ فوتبال کشورمان، یکی از استان‌های کلیدی به شمار می‌رود و در بحث استعدادیابی همواره بازیکنان شیرازی زیادی در لیگ برتر فوتبال ایران در قامت بازیکنان پرسپولیس و استقلال توپ زده‌اند. 

حتی در گزارشی که پیش‌تر در ورزش سه در رابطه با بحث اصالت بازیکنان لیگ برتری منتشر شده بود، استان فارس پس از چهار استان مازندران، خوزستان، تهران و گیلان، پنجمین استان در زمینه تعداد بازیکنان لیگ برتری محسوب می‌شد که نشان از فوتبالی بودن این استان است.  

اکنون در شرایطی که بحث استعدادیابی برای ساخت نسل جدید فوتبال ایران در اولویت قرار گرفته، حسین عبدی سرمربی تیم ملی جوانان که در مدت اخیر توانسته اتفاقات درخشان زیادی را برای نسل جدید رقم بزند درباره وضعیت کنونی فوتبال این استان گفت: شیراز همیشه معدن استعداد بوده و این موضوع در فوتبال بیش از پیش هم بوده. اگر به گذشته نگاه کنید، در گذشته که ما فوتبال بازی می‌کردیم و از همان شروع فوتبال در ایران، یکی از پایگاه‌های استعدادیابی فوتبال همین استان فارس و شیراز بوده. خیلی از استان‌ها تیم در لیگ نداشتند، اما شیراز پای ثابت لیگ برتر بود. به عقب باید برگشت و از گذشته درس بگیریم و ببینیم چگونه این اتفاقات می‌افتاد.

او ادامه داد: باید خودمان را آپدیت کنیم و تیم‌های بهتری داشته باشیم. من نصیحتم به مربیان این است که حتما نتیجه برنده شدن نیست، نتیجه یعنی آینده‌ای بهتر برای جوانان خودمان و جوانان شیراز!

عبدی در پایان تاکید داشت: ما یک ملت هستیم با فرهنگ‌های متفاوت و نتیجه‌ای که می‌خواهیم این است که توسعه فوتبال و بالندگی این ورزش را در همه جا ببینیم. یک بازخورد از عقب بگیریم و به گذشته برگردیم تا ببینیم این اتفاق به درستی افتاده یا نه. اگر این کیفیت و رابطه انسانی بین مربی، بازیکن و تیم‌ها فارغ از نتیجه و برد و باخت شکل نگرفته باشد یعنی اشتباه رفتیم. من دوست دارم وقتی بازی در رده‌های سنی تمام می‌شود همه آدم‌ها دست بزنند و خوشحال باشند. در نهایت آینده برای این بچه‌ها خواهد بود و باید تلاش کرد این بچه‌ها قوی باشند. باید ماحصل این لیگ‌ها این باشد که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم که این یک استراتژی قوی در تمام دنیاست.

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • سرویس‌دهی اتوبوسرانی تبریز برای تماشاگران بازی تراکتور و استقلال
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال