Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان بازار ارز در اولین روز هفته نظاره گر روند کاهشی شاخص ارزی و افت نرخ خرید یورو به کانال پایین تر بودند.

به گزارش تابناک اقتصادی؛ بر این اساس در معاملات امروز (شنبه 9 بهمن ماه 1400) بازار ارز، هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور به نرخ 24833 تومان از مردم خریداری و در مقابل به قیمت 25083 تومان به متقاضی دریافت دلار فروخته می شود که نسبت به روز پنجشنبه، 30 تومان ارزان تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به قیمت 27960 تومان از مردم خریداری و در مقابل، با 447 تومان کاهش نسبت به روز کاری قبل، به نرخ 28241 تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته می شود.

نرخ رسمی انواع ارز در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای امروز (شنبه، ۹ بهمن ماه) اعلام کرد که بر اساس آن، بهای ۱۱ واحد پولی افزایش و قیمت ۲۴ ارز کاهش یافت، نرخ ۱۱ واحد پولی دیگر نیز ثابت ماند.

هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۶ هزار و ۳۴۱ ریال و یورو ۴۶ هزار و ۸۶۵ ریال ارزش‌گذاری شد.

برپایه این گزارش، هر فرانک سوئیس امروز ۴۵ هزار و ۱۶۲ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۴۵۲ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۷۶ یال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۲۹۷ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۵۹۷ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۷۳۶ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۴۵۵ ریال، دلار هنگ‌کنگ پنج‌هزار و ۳۹۰ ریال و  عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۳ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین هر دلار کانادا ۳۲ هزار و ۹۳۷ ریال، دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۵۳۰ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲ هزار و ۶۸۷ ریال، لیر ترکیه سه‌هزار و ۱۰۴ ریال، روبل روسیه ۵۴۱ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۸۱ ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال تعیین قیمت شد.

دلار استرالیا هم امروز ۲۹ هزار و ۳۹۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۰ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۱ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۸۷ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار ۹۰۱ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲‌ هزار و ۸۰ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۹۹۱ یال، یکصد درام ارمنستان هشت‌هزار و ۷۳۰ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۱۵۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۶۰۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۵ هزار و ۱۰۱ ریال، رینگ مالزی ۱۰ هزارو ۲۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۶۴۸ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۹ هزار و ۶۵۲ ریال، هر لاری گرجستان ۱۳ هزار و ۷۹۶ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲‌ هزار و ۹۱۹ ریال، افغانی افغانستان ۴۰۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۶ هزار و ۹۲ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار و۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۲ هزار و ۶۸ ریال، سومونی تاجیکستان سه‌هزار و ۷۱۹ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۲ ریال قیمت خورد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر قیمت دلار قیمت یورو نرخ ارز مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر ۱۱ هزار ۲ هزار ۹ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند

به گزارش صدای ایران از تسنیم،سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است.

دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله م‌شود.

فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

دیگر خبرها

  • شنبه ۸ اردیبهشت؛ قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ عقب‌نشینی طلا از مرز حساس
  • قیمت دلار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۶
  • قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار این‌گونه ۷ هزار تومان ریزش کرد/ خرید دلار متوقف شد