Web Analytics Made Easy - Statcounter



نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم درخصوص اظهارات سخیف خداداد عزیزی قبل از آغاز بازی ایران و عراق درباره «کولبران» گفت: بنده خودم وقتی این ویدیو را دیدم و به‌شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند!

به گزارش دیده بان ایران، بازی ایران و عراق با برد تیم ملی جمهوری اسلامی به پایان رسید اما این برد کام مردم مناطق کردنشین را تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنجشنبه 7 بهمن 1400 در ویژه برنامه شبکه سه صداوسیما به مناسبت بازی ایران و عراق، خداداد عزیزی مهمان این برنامه در اظهاراتی توهین آمیز با اشاره به پرداختن به موضوع گیر کردن مهدی طارمی در برف ترکیه و محدودیت پروازها گفت: «فقط می‌توان از کولبرها کمک گرفت.» نکته حائز اهمیت اینکه پیشکسوت فوتبال کشورمان در واکنش به انتقاد کاربران به این توهین نه تنها عذرخواهی نکرد بلکه خطاب به آنها گفت: به موضع گیری مغرضانه یا از سرکج فهمی این گروه از افراد نباید توجه کرد.

در همین رابطه با بهزاد رحیمی، نماینده مردم سقز و بانه در مجلس یازدهم به گفت‌وگو نشستیم که مشروح این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید.

*آقای رحیمی! روز پنجشنبه اظهارات از سوی خداداد عزیزی، پیشکسوت فوتبال مطرح می‌شود که باعث انتقادات فراوانی از سوی افکارعمومی می‌شود. نظر شما درباره توهین این فرد به کولبران چیست؟

بنده خودم وقتی این ویدیو را دیدم و به‌شدت متاسف و ناراحت شدم. خداداد عزیزی یک انسان بی ریشه است دلیل نمی‌شود چون بازیکن است منکر بی ریشه بودن او شویم! خداداد عزیزی یک اسطوره پوشالی است درستش این است که تمامی مردم مناطق کردنشین و کولبران بر روی دوش او سوار شوند! با اظهارات چنین انسانی شان و منزلت کولبران شریف از بین نمی‌رود. این فرد با توهین به کولبران شان خودش را زیر سوال برده نه شان انسان‌هایی که با «شرافت» دنبال روزی حلال هستند. بنده به‌عنوان نماینده مردم شریف استان کردستان می‌گویم که هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما باید به دلیل توهینی که به کولبران و مردم شریف کردستان کردند، عذرخواهی کنند. کولبری زاییده بیکاری و فقر در مناطق کردستان است. دلیل کولبری مردم کردستان این است که افراد نالایقی مثل خداداد عزیزی به منصب و مقامی می‌رسند که همین امر باعث شده امروز فرصت‌های شغلی در کردستان از بین برود و مردم ما مجبور به کولبری شوند. به نظر بنده شان جوانان کردستان بسیار از خداداد عزیزی و امثالهم بالاتر است کسی نمی‌تواند این شان و منزلت را با مسخره کردن از بین ببرد. امثال خداداد عزیزی با پول همین مردم به این جایگاه رسیدند. خداداد عزیزی برای همین توهین‌هایی که به کولبرها کرده چندین میلیارد پول گرفته است!

* آیا شما و بقیه نماینده‌های مناطق کردنشین، قصد شکایت از این فرد و پیگیری این قضیه را دارید؟

بله؛ قطعا این قضیه را پیگیری خواهیم کرد. بنده و تمامی نمایندگان کردنشین یک تذکر و اعتراض جدی نسبت به توهین این فرد به رئیس صداوسیما ابلاغ می‌کنیم. باید هم خداداد عزیزی و هم صداوسیما بابت توهین به کولبران شریف به‌ویژه مردم کردستان، عذرخواهی کنند. امیدواریم دیگر شاهد چنین توهین و بی حرمتی‌هایی نباشیم گرچه ما بارها شاهد چنین توهین‌هایی به کردها و کولبرها بوده‌ایم. بنده از رئیس صداوسیما درخواست می‌کنم که از کولبران دلجویی کرده و عذرخواهی کنند. این قضیه باید به‌گونه‌ای پیگیری شود که درس عبرتی برای کسانی باشد که به هر دلیلی به کولبران و مردم شریف کردستان توهین می‌کنند.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟

 به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، احمد نادری در نشست علنی (یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در زمان برگزاری کنکور سراسری در روز‌های گذشته وقوع سیل در حاجی آباد زیرکوه خراسان جنوبی موجب تخریب جاده شده بود به طوری که عبور از این مسیر امکان‌پذیر نبوده است به همین دلیل نزدیک به ۶۰ دانش آموزی که یک سال تمام برای کنکور سراسری زحمت کشیده بودند امکان دسترسی به حوزه امتحانی نداشتند و از آزمون سراسری جا ماندند.
 

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: فرماندار شهرستان باید نسبت به تخریب‌های ناشی از سیل گزارش کاملی به وزارت کشور و مجلس شورای اسلامی ارائه کند و سازمان سنجش نیز با نگاهی منصفانه و عادلانه به شرایط خاص دانش‌آموزان جامانده از کنکور رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: بنده به عنوان نماینده مردم خطاب به این فرزندان مظلوم در این واقعه عرض می‌کنم من احمد نادری تا زمانی که در این جایگاه هستم، صدای شما خواهم بود و از تمام ظرفیت‌های قانونی خود برای صدای شما بودن و پیگیر حقوق از دست رفته شما استفاده خواهم کرد.

نادری یادآور شد: با توجه به زمان برگزاری نوبت اول کنکور یعنی اردیبهشت ماه که هر ساله احتمال رگبار و بارندگی شدید در فصل بهار است باید دستگاه‌های امدادرسان از قبل پیش‌بینی‌های لازم را در این مناطق می‌داشتند. ضمن اینکه مناطق کوهستانی و صعب‌العبور خودشان باید حوزه امتحانی البته با تمهیدات لازم داشته باشند تا به مشکل قطع راه و دسترسی به حوزه امتحانی در شهر‌های مجاور دچار نشوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: باید این منطقه شامل سهمیه سیل‌زدگان شده و آزمون مجدد و مکتوب برای افرادی که به خاطر قطع راه و مسیر دسترسی به حوزه امتحانی موفق نشده‌اند خودشان را به محل آزمون سراسری برسانند برگزار شود تا حقی از هیچ دانش آموزی ضایع نشود.

دیگر خبرها

  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • چند دانش‌آموز سیل زده از کنکور سراسری جا ماندند؟
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند