Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:00:22 GMT

سرخابی‌ها تا آخر اسفند واگذار می شوند

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۶۱۲۲

به گزارش بورس تابناک،  حمید سجادی عصر دیروز در جلسه شورای اداری آستارا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: رئیس‌جمهور محترم تیم‌هایی تشکیل شده تا با دقت مصوبات و گزارش‌ها شهرستان در سفرهای دولت بررسی و تصمیم‌گیری شود.

سجادی بابیان اینکه مطالعات لازم در ابعاد مختلف برای شهرستان‌های هدف در سفر هیئت دولت به استان‌ها انجام می‌شود افزود: در برخی از استان‌ها به جهت رفع مشکلات موجود این استان‌ها، حتی دو روز هم بیشتر حضور داشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مرزهای سه‌گانه شهرستان مرزی بندر آستارا و قرار گرفتن این شهرستان در منطقه استراتژیک در گیلان گفت: شهرستان مرزی بندر آستارا از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار است که می‌توان مسابقات بین‌المللی را نیز در همین شهرستان برگزار کنیم

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با عنوان "طرح خودکفایی اقتصادی" فدراسیون‌های ورزشی نیز گفت: طرح خودکفایی اقتصادی و درآمدزایی فدراسیون‌های ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان است. 

سجادی در ادامه از آماده شدن واگذاری باشگاه‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی خبر داد و اظهار داشت: مجوزهای لازم در این خصوص اخذشده است و ان‌شالله تا آخر اسفندماه امسال دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: روند واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی به اطلاع فدراسیون فوتبال و حتی به کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نیز اطلاع داده‌شده است.

سجادی بابیان اینکه ماجرای حذف تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس از لیگ آسیا به دولت قبل برمی‌گردد، افزود: تلاش کردیم که آرای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا باطل شود که متأسفانه تاکنون با مشکلاتی مواجه شده‌ایم.

وزیر ورزش و جوانان، عصر امروز از زیرساخت‌ها و امکانات منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا، مجموعه ورزشی وحدت،پروژه نیمه‌تمام استخر شنای ورزشی بانوان بازدید کرد.

منبع: تسنیم

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر سرخابی ها بازار سرمایه سازمان خصوصی سازی مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 پیک ششم کرونا اومیکرون دهه فجر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال

 وزارت ورزش و جوانان به صورت رسمی نسبت به تغییر نام باشگاه استقلال به استقلال خلیج فارس واکنش نشان داد.

به گزارش ورزش سه، محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، نسبت به مسئله مهمی که امروز مطرح گردید، واکنش نشان داد. یعنی بحث پیرامون تغییر نام باشگاه استقلال ایران به استقلال خلیج فارس.

ظهر امروز بود که عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس که مالک جدید استقلال محسوب می‌شود، از تغییر پسوند نام این باشگاه خبر داد و قرار شد زین پس، به جای استقلال ایران در نامه نگاری‌های رسمی، از استقلال خلیج فارس استفاده شود. موضوعی که اکنون با واکنش وزارت ورزش و جوانان همراه شده و آنها ادعا می‌کنند که نامه‌ای از طرف پتروشیمی خلیج فارس برای این منظور دریافت نکرده اند.

اسبقیان در گفتگوی تلویزیونی خود و در واکنش به تغییر نام استقلال گفت: این مواردی است که باید رسماً به ما اعلام شود تا ما آن را بررسی کنیم. نمی‌شود که یک نفر شایعه‌ای را مطرح کند که نام باشگاه را تغییر دهند و سپس همه به این مسئله بپردازند.  چنین چیزی نیست.

او ادامه داد: تاکنون از طرف صاحبان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، یعنی کنسرسیوم‌های صنایع پتروشیمی و بانک‌ها، چیزی (در خصوص تغییر نام باشگاه‌ها) به صورت رسمی به وزارت ورزش و جوانان اعلام نشده است. این شرکت‌ها مختار هستند که هیئت مدیره خود را انتخاب کرده و آنها نیز مدیر عامل را تعیین کنند و در این میان هیچ دخالتی از سوی وزارت ورزش صورت نخواهد گرفت چرا که این وزارتخانه دیگر تیمداری نمی‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یتیم مثل استقلال و پرسپولیس؟ وزارت ورزش: بدهی استقلال 40 میلیارد تومان است

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است