Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان تبریز -   سید مرتضی نیرومند اسکویی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرک صنعتی آخولا با اشاره به اجرای پروژه‌های زیربنایی و زیر ساختی گفت: در ادامه فعالیت‌های عمرانی و به منظور خدمات رسانی بهتر و سهولت تردد صنعتگران، پروژه زیرسازی و خیابان سازی و آسفالت در شهرک صنعتی آخولا با اعتبار بالغ بر ۲۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتش نشانی شهرک صنعتی آخولا یکی از مطالبات صنعتگران این شهرک صنعتی بود که با تلاش معاونت فنی شرکت با پیشرفت فیزیکی بالای ٩٠ درصد در حال اجرا می‌باشد و خودرو آتش نشانی نیز با اعتباری بالغ بر ٣٠ میلیارد ریال خریداری شده است که بزودی با تکمیل ساختمان آتش نشانی قابل بهره برداری خواهد بود.

نیرورسانی برق ۲۰ کیلوولت با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد، تجهیز چاه عمیق با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال، کلید خانه برق۵۰ میلیارد ریال و پروژه آبرسانی با اعتبار بالغ بر۷ میلیارد ریال در حال اجرا می‌باشد

خط انتقال فوق توزیع شهرک صنعتی آخولا به منظور تامین برق مطمئن واحد‌های صنعتی مستقر در آن با مشارکت مالی شرکت شهرک‌های صنعتی استان آذربایجان شرقی، شرکت پارس ساختار و شرکت برق منطقه آذربایجان توسط وزارت نیرو در حال انجام است.
مبلغ اولیه این پروژه ۷۰۰ میلیارد ریال بوده و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال اجراست.

ظرفیت برق قابل تامین شهرک آخولا حداقل ۱۲۰ مگاوات خواهد بود و مشکل واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک بطور کامل مرتفع خواهد شد.

صابر پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت : هر واحد تولیدی مرکز عزت و آبروی نظام است و پاسداشت تلاش صنعتگران در عرصه تولید در بازدید‌های میدانی و گفتگو‌های چهره به چهره با صاحبان صنایع سازمان صمت مطالبه گر مشکلات صنایع از دیگر سازمان‌ها و مجموعه‌های دولتی خواهد بود.

همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خود را موظف به رفع موانع تولید‌ می‌دانند.

تنها طی هفته گذشته از چندین واحد تولیدی مستقر در ۳ شهرک صنعتی بازدید میدانی بعمل آمد.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی رفع موانع تولید شهرک صنعتی آخولا میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند

ارسلان مالکی طراحی و ساخت شهرک‌های مسکونی دولتی را یکی از ابتکارات سازمان متبوعش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت: با هدف طراحی، کنترل و تسریع در تصویب طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی، شورای عالی شهرسازی و معماری ضمن اصلاح دستورالعمل ترویج شهرک‌سازی، مسوولیت تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و تصویب طرح‌های آماده‌سازی و طراحی شهری شهرک‌های مسکونی دولتی را به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار کرده است که در همین راستا همه طرح‌های شهرک‌های مسکونی دولتی باید به تصویب این کمیته برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از تشکیل دبیرخانه مذکور را ایجاد شهرک‌هایی با رعایت الگوی معماری اسلامی، ایرانی و الزامات شورای عالی مسکن و با طرح‌هایی فاخر از اهداف مدنظر در دبیرخانه شهرک‌های مسکونی دولتی عنوان کرد.

مالکی اضافه‌کرد: در هفته جاری آخرین وضعیت تصویب طرح‌های مکان‌یابی در سطح استانی و ملی در اداره‌های کل راه و شهرسازی استان‌های مرکزی، گیلان و لرستان مورد بررسی قرار گرفت تا در نخستین جلسه کارگروه امور زیربنایی این استان‌ها در سال جاری مصوبات لازم اخذ شود.

وی ادامه‌داد: طراحی و اجرای این شهرک‌ها با ساخت واحدهای حیاط‌دار و فاخر، کمک بسیار موثری به تامین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن کرده و با استقبال زیاد متقاضیان مواجه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده