Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سیدمصطفی علوی، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در خصوص تاخیر در بهره‌برداری پروژه گازرسانی به روستاهای فریدونشهر، اظهار داشت: علیرغم پیگیری‌های زیاد مجوز حفاری جهت خطوط تغذیه گاز اخذ نشد و بهره برداری از پروژه مذکور به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در سال ۹۸ با حضورفرماندار و نماینده مردم فریدونشهر، موضوع گازرسانی به هفت روستای خوشه اسلام آباد از توابع شهر فریدونشهر مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت و طی توافقات انجام شده مصوب شد تمامی مجوزهای لازم جهت اجرای این پروژه توسط مسئولین منطقه اقدام شود.

علوی افزود: پس از طراحی این پروژه در دو بخش لوله‌گذاری داخلی روستاها و خطو ط تغذیه، پیمانکار مربوطه انتخاب و عملیات اجرایی شبکه‌گذاری داخلی آغاز شد و درحال حاضر حتی علمک‌های مورد نیاز نیز نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با اشاره به اینکه روستاهای خوشه اسلام آباد همجوار با شهرستان الیگودرز از توابع استان لرستان هستند که به دلایل فنی و تخصصی مقرر شده است گاز این روستاها از این استان تامین شود، اظهار داشت: پروژه گازرسانی به این روستاها زمانی با توقف و مشکل مواجه شد که برای اجرای خط تغذیه اداره راه و شهرسازی شهرستان الیگودرز با وجود پیگیری‌های متعدد همکاری ننموده و مجوزهای لازم جهت حفاری از مرکز جاده در فاصله کمتر از ۱۲.۵ متر را صادر نکرد.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت هیچ پروژه‌ای را بلاتکلیف نمی گذارد و برای انجام تعهدات خود بر اساس ضوابط بسیار حساس است، افزود: برای ادامه کار و انجام تعهدات به ناچار ۱۳ کیلومتر باقی‌مانده خط تغذیه که مقرر بود از شهرستان الیگودرز تا ایستگاه ورودی این هفت روستا اجرا شود، خارج از حریم ۱۲.۵ متر جاده و با شرایط تحصیل اراضی کشاورزی و پرداخت غرامت به کشاورزان عزیز منطقه صورت پذیرد که این امر نیز مستلزم صرف زمان و پرداخت هزینه‌های مورد نیاز است.

علوی، بیان داشت: زمان بهره‌برداری از این پروژه دهه‌فجر سالجاری تعیین شده بود ولی با مشکلات بوجود آمده در حال حاضر این امکان فراهم نیست ولی به محض تحصیل اراضی مربوطه که هم اکنون در حال انجام است و همچنین مساعد شدن شرایط آب وهوا اجرای پروژه مجدداً شروع و امید است در پاییز سال آینده گاز این هفت روستا به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان