Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه در مراسم تجلیل از بانوان و برگزیدگان بسیجی اظهار کرد: ایران امروز قطب قدرت بین المللی است و ارتباط چین و روسیه بخاطر قرار گرفتن در عرصه بین المللی است و رویکرد ازدیاد فرزند در جامعه اسلامی کمک شایانی به این قدرت بین المللی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دغدغه امروز، تربیت فرزندان و کادرسازی برای انقلاب و تمدن بزرگ اسلامی است. در کنار ازدیاد فرزند، این دغدغه بسیار مهم است که بتوانیم نیرو برای تمدن بزرگ اسلامی تربیت کنیم تا در گام دوم سرباز خوبی برای ولایت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه تربت حیدریه اولویت اول امروز را فعالیت در عرصه جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: رهبر فرزانه انقلاب در دیدارهای متعدد خود با نخبگان، مسوولان و آحاد مختلف مردم بر جهاد تبیین تاکید کردند و امروز این مسئله باید بعنوان یک اولویت در نشست ها، سخنرانی های و گردهمایی ها مد نظر قرار بگیرد. جهاد تبیین عرصه های مختلفی دارد و هرکس در حوزه تخصصی خود می تواند درون جامعه به این اصل مهم جامه عمل بپوشاند. اما آنچه که امروز بسیار حایز اهمیت است جهاد تبیین در عرصه جنگ نرم و تبلیغات رسانه ای است که دشمن قصد دارد تا از این طریق افکار عمومی جامعه را نیز مدیریت کند.

وی خاطر نشان کرد: در آستانه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مهمترین جهاد تبیین بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است که ضروری است این مهم در جامعه بیشتر به آن پرداخته و تبیین شود.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز بین المللی جهاد تبیین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و سالروز شهادت استاد مطهری از مربیان عقیدتی سیاسی، هادیان سیاسی، مدیران برتر عقیدتی نظارت ومدیران شعب عقیدتی سیاسی تجلیل شد.

آیت الله عباسی منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به تبیین نقش عقیدتی سیاسی در نشر ارزش‌های اسلامی و گسترش مفاهیم و اصول انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در گام دوم انقلاب مربیان عقیدتی سیاسی برای تبیین دست آورد‌های پرشمار انقلاب بخصوص برای نسل جوان رسالت سنگینی برعهده دارند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • رسانه‌ها در خط مقدم جهاد تبیین هستند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری