Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از شستشو و لایروبی ۷۴۵ کیلومتر شبکه جمع ‌آوری فاضلاب شهری از ابتدای سال تاکنون در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان و به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب استان همدان فرهاد بختیاری‌فر افزود: شستشو و لایروبی شبکه‌ها، انشعابات و منهول‌های فاضلاب در راستای جلوگیری از مسدود شدن و افزایش عمر مفید این قبیل تاسیسات انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لایروبی شبکه ها در راستای حفظ سلامت شهروندان،‌ پیشگیری از چالش‌های زیست محیطی،‌ جلوگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی و کاهش انباشت رسوبات در دستور کار شرکت‌های آب و فاضلاب قرار می‌گیرد که بر همین اساس در سال جاری ۶ هزار و ۱۷۴ منهول نیز در شهرهای استان شستشو و لایروبی شد.

بختیاری‌فر اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارندگی مشترکان گرامی از برداشتن درب منهول در مواقع بارندگی خودداری کنند و در صورت مشاهده این موضوع موارد را با سامانه ۱۲۲ در میان بگذارند.

مدیرعامل آبفای استان همدان تصریح کرد: در مجموع در سطح استان ۴۰ اکیپ رفع حوادث و سه اکیپ مختص لایروبی و شستشو، به صورت دائم اقدام به شستشو و لایروبی شبکه‌ها، انشعابات و منهول‌های فاضلاب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات شستشو و لایروبی شبکه، انشعابات و منهول‌های فاضلاب توسط تیم‌های عملیاتی به صورت دستی و مکانیزه انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان شستشو و لایروبی لایروبی شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود رادمنش ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: اجرایی کردن طرح‌ها به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد سخت و هزینه‌های هر طرح نیز چندین برابر دیگر استان‌ها است.

وی بیان داشت: با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود.

رادمنش تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، در زمینه اجرای فیبر نوری استان ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری در ۳۰ ماه اخیر اجرایی شده و اجرای یکهزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز مصوب شده است و چنانچه این طرح اجرایی شود، ظرفیت شبکه در استان ارتقا یافته و سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد.

کد خبر 6094376

دیگر خبرها

  • ۳۰۰طرح ارتباطی طی دو سال اخیر در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است
  • آماده‌باش خوزستان همزمان با ورود احتمالی بارش‌های سیل‌آسا
  • آمادگی ایستگاه‌های پمپاژ برای دفع آب‌های سطحی در خوزستان
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • انجام ۶ هزار و ۹۵۰ متر شبکه‌گذاری در بوئین زهرا