Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت مدافع پاری‌سن‌ژرمن باعث شده بازی کردن او مقابل رئال مادرید در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از «مارکا»، لیگ قهرمانان اروپا پس از وقفه‌ای 2 ماهه در آستانه بازگشت قرار دارد و دیدار پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید، گل سرسبد بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود سرخیو راموس با چالش زمانی مواجه شده تا برای دیدار رفت دو تیم در پارک دوپرنس آماده شود.

پس از اینکه راموس در ماه‌های ابتدایی فصل 22-2021 به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، اکنون در تمرین پاری‌سن‌ژرمن با مصدومیت عضلانی مواجه شده است. سایت «لوپاریزین» به این موضوع اشاره کرد و نوشت که مدافع اسپانیایی PSG به دلیل همین مصدومیت مجبور شده تمرین را ترک کند.

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال جذب پوگبا و رشفورد

راموس در تابستان سال 2021 از رئال مادرید جدا شد و انگیزه‌های زیادی برای بازی با کهکشانی‌ها خواهد داشت.

پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید در روزهای 26 بهمن و 18 اسفند به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس پاری سن ژرمن رئال مادرید سرخیو راموس پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که هواداران در کمپ ناصر حجازی حضور یافتند و نظاره‌گر عملکرد شاگردان جواد نکونام بودند. در تمرین چند نفر از پیشکسوتان این تیم هم حضور پیدا کردند.

علاوه بر پیشکسوتان قدیمی استقلال یکی از چهره‌های جذابی که در کمپ ناصر حجازی حضور داشت، امیرحسین صادقی بود. کاپیتان سابق آبی‌پوشان که همواره در فضای مجازی با فعالیت‌های پرشمار خود حمایتش از تیم جواد نکونام و بازیکنان را اعلام کرده امروز هم در محل تمرین حضور داشت و با بازیکنان اعضای تیم به گپ و گفت پرداخت.

صادقی که این روزها در مربیگری هم فعالیت می‌کند و به دنبال طی کردن مدارج ترقی در این عرصه است به عنوان یک هوادار در کنار استقلال حضور دارد و در تمرین روز جمعه هم از بازیکنان و اعضای کادر فنی و اجرایی خواست تمام تلاش خود را برای بالا بردن جام در فصل جاری به کار بگیرند. حضور صادقی در تمرین امروز بالاتر رفتن روحیه بازیکنان در کمپ شده بود.

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • گام بعدی امباپه به سوی رئال: خرید خانه کاپیتان در مادرید
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • رئال مادرید 2-6 بارسلونا؛ 15 سال از تحقیر خانگی لوس‌ بلانکوس گذشت / عکس
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • اعتراف کاپیتان PSG بعد از شکست برابر دورتموند
  • خلاصه بازی دورتموند و پاری سن ژرمن + فیلم
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)