Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رییس هیات فوتبال خوزستان از مدیرعامل باشگاه ملی حفاری درخواست استخدام ملی پوشان خوزستانی تیم فوتسال بانوان ایران را در شرکت حفاری داشت.

عبدالکاظم طالقانی در حاشیه مراسم استقبال از اعضای خوزستانی تیم ملی فوتسال بانوان ضمن تمجید  از عملکرد بازیکنان خوزستانی در جام کافا، از مدیرعامل باشگاه ملی حفاری خواست برای اشتغال و استخدام طاهره مهدی پور، سحر و فاطمه پاپی و سارا افرازی در شرکت ملی حفاری با مسئولان این شرکت رایزنی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این نفرات از بازیکنان تاثیرگزار چند سال گذشته تیم فوتسال بانوان ملی حفاری بوده اند.

همچنین به تازگی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اقدام به استخدام سارا ظهرابی و نگین زندی از بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان داشته است. بر این اساس نیز رییس هیات فوتبال خوزستان خواستار شد در راستای اقدام شایسته شرکت فولاد، شرکت ملی حفاری نیز در استخدام فوتسالیست های خوزستانی تیم ملی که پشتوانه این رشته در استان هستند، گام موثری بردارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم ملي فوتسال ایران فوتسال بانوان ملی حفاری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید راد ظهر امروز پنجشنبه به استان خوزستان سفر و از مراکز خرید محصولات گندم در استان بازدید کرد.

وی در این بازدید از روند خرید محصول کشاورزان خوزستانی و حمل و جابه‌جایی گندم‌های خریداری شده از مراکز روباز به سیلوها و کارخانه‌های آرد استان دیدن کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به اینکه استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید گندم در کشور است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان استان در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به بارش باران در استان خوزستان با همکاری دستگاه‌های مختلف به طور حتم گندم‌های خریداری شده در مراکز روباز به مراکز استاندارد و سیلوها ارسال می‌شود.

کد خبر 6095324

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • پزشک سپاهان بیشتر از بازیکنان این تیم دوید!
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • استخدام زنان زندانی ایرانی در یک کارخانه بستنی
  • توقف مدعیان قهرمانی به سود استقلال/ قعر در دست خوزستانی‌ها!
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم