Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@18:55:52 GMT

کولوسفسکی و بنتانکور در آستانه انتقال به تاتنهام

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۷۰۹۱

فابیو پاراتیچی می‌خواهد دو بازیکن از ترکیب یوونتوس را به آنتونیو کونته هدیه دهد

تاتنهام و یوونتوس برای نهایی کردن انتقال رودریگو بنتانکور و دیان کولوسفسکی در حال مذاکره هستند.

طرفداری | به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس فعال‌ترین تیم در بازار نقل و انتقالات ژانویه 2022 بوده و آن‌ها بعد از خرید دوشان ولاهوویچ، انتقالات دیگری هم خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است تحولاتی در خط هافبک بیانکونری ایجاد شود و آن‌ها این کار را با همکاری تاتنهام انجام می‌دهند. تاتنهام در آستانه جذب رودریگو بنتانکور و دیان کولوسفسکی از یوونتوس قرار دارد. بیانکونری هم برای جانشینی آن‌ها، دنیس زکریا را از مونشن گلادباخ مد نظر دارد. یووه که با این هافبک 25 ساله سوئیسی توافق کرده، در تلاش است تا با تیم آلمانی هم به توافق برسد.

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی تاتنهام که دیان کولوسفسکی را به یوونتوس برده بود، برای جذب دوباره این وینگر 21 ساله سوئدی، پیشنهاد قراردادی قرضی همراه با بند خرید اجباری که به صورت مشروط فعال می‌شود را به یوونتوس ارائه کرده است. ارزش این پیشنهاد، مجموعا به 40 میلیون یورو می‌رسد. شروط اجباری شدن بند قرارداد کولوسفسکی با تاتنهام، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تعداد بازی مشخصی در ادامه فصل است. 

در مورد رودریگو بنتانکور، استون ویلا از جذب او پا پس کشیده و تاتنهام در یک قدمی جذب این هافبک اروگوئه‌ای است. پیشنهاد تاتنهام برای به خدمت گیری بنتانکور، 20 میلیون یورو به علاوه پاداش است. هر دو بازیکن در انتقال‌هایی مستقل، به زودی از یوونتوس به تاتنهام می‌پیوندند. پس از حل و فصل جزئیات، یوونتوس آن‌ها را به تاتنهام می‌فروشد. در خصوص بنتانکور باید به یاد داشت که یوونتوس مجبور است 30% از پول فروش این هافبک 25 ساله را به بوکاجونیورز بدهد.

برای جانشینی این دو بازیکن، یوونتوس سخت در تلاش است تا دنیس زکریا را طی ساعات آینده از مونشن گلادباخ بخرد. اگرچه بیانکونری وضعیت ناهیتان ناندز را به دقت دنبال می‌کند. کالیاری که مالک این هافبک اروگوئه‌ای است، وضعیت کایو ژرژ مهاجم برزیلی یوونتوس را زیر نظر دارد و ممکن است این دو بازیکن به شکل قرضی با یکدیگر معاوضه شوند. 

اخبار داغ 

این زن روی تتلو را کم کرد ! / سارا سبات کیست ؟ + عکس استقلال برنده احتمالی پرونده شکایت پادوانی حمایت سوال برانگیز مجید صدری از یحیی گل محمدی وولورهمپتون اگر ترینکائو را نخرد، باید 6 میلیون یورو به بارسلونا غرامت بدهد حواشی بازی شیلی - آرژانتین؛ داور ترسناک برزیلی و میزبانی اسفناک شیلی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دو بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در تابستان گذشته دو بازیکن خود را که شاید می‌توانستند به این تیم در فصل جاری کمک کنند به تیم‌های دیگر قرض داد. در درون دروازه در حالی که احمد گوهری می‌توانست یک ذخیره مناسب برای علیرضا بیرانوند باشد به صورت قرضی راهی آلومینیوم اراک شد و در بازی حساس سرخپوشان مقابل این تیم در جام حذفی نیز یکی از ارکان اصلی پیروزی تیمش بود. این دروازه‌بان در تابستان پیش رو باید به پرسپولیس برگردد چون یک فصل دیگر با این باشگاه قرارداد دارد. درمورد این دروازه‌بان باخبر شدیم که باشگاه آلومینیوم به دنبال جذب دائمی او برای فصل بعد است و در این زمینه قصد دارد مذاکراتی با پرسپولیس داشته باشد. همچنین در شرایطی که سرخپوشان در نیم‌فصل اول با کمبود مهاجم مواجه بودند و در حال حاضر هم ذخیره خوبی برای عیسی‌آل کثیر ندارند مهدی عبدی را به تراکتور قرض دادند. عبدی در تراکتور بد عمل نکرد و تا الان 6 گل برای این تیم در لیگ به ثمر رسانده است. در همین راستا باشگاه تبریزی خواستار انتقال دائمی این بازیکن است. البته عبدی هم یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و این باشگاه هیچ یک از دو بازیکن خود را نمی‌تواند برای یک فصل دیگر به تیمی قرض دهد مگر اینکه با آنها تمدید قرارداد کند.

به نظر می رسد اگر اوسمار همچنان سرمربی پرسپولیس باشد به هیچ یک از دو بازیکن برای فصل آینده نیاز نخواهد داشت.

کد خبر 848660 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ستاره کره‌ای تاتنهام در راه عربستان؟
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا