Web Analytics Made Easy - Statcounter

‌باشگاه خبرنگاران جوان -  صدردادرس گفت: طرح حمایتی دام زنده زمانی موثر و در راستا حمایت از دامدار است که وجه آن یک هفته پس از خرید پرداخت شود. با توجه به آنکه دولت در چارچوب قانونی خاص باید هزینه کند، از این رو امکان ذخیره سازی دام و اجاره واحد دامداری را ندارد.

به گفته مدیر عامل اتحادیه دام سبک، وظیفه دولت خرید حمایتی و عرضه به مردم است، چنانچه قرار است ۴۵ تا ۵۰ روز بعد وجه دامداران پرداخت شود کمکی به دامدار نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتیبانی امور دام به عنوان متولی امر در راستای تنظیم بازار و حمایت از دامدار همیشه اقدام به ذخیره سازی گوشت در سردخانه‌ها می‌کرد تا با توزیع در سطح کشور از گرانفروشی و التهابات بازار بکاهد.

بنابر تصمیمات اخیر مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام، برای اولین بار در هفته‌های گذشته موضوع ذخیره سازی دام زنده سبک و سنگین آغاز شد که مسئولان تشکل‌ها و تولیدکنندگان اعتراضاتی نسبت به این موضوع دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد دامداری خرید حمایتی دام ذخیره سازی دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان

مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان، با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت، از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

سرپرست وزارت معادن و نفت در این دیدار گفت: امنیت در تمام کشور تأمین شده و فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری روی منابع معدنی فراهم شده است و افغانستان از تمام سرمایه‌گذاران ملی و بین المللی استقبال می‌کند.

در ادامه مسئولان شرکت تجارتی عاشوری و شرکای چینی از فراهم سازی زمینه مناسب سرمایه‌گذاری و امنیت سرتاسری از سوی حکومت سرپرست افغانستان اظهار قدردانی کرده و علاقمندی خود را برای سرمایه‌گذاری در معادن طلا، سنگ های قیمتی و مس ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و نفت نیز اطمینان داد در راستای فراهم سازی زمینه سرمایه‌گذاری با ایشان مطابق قانون و طرزالعمل معادن همکاری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ذخیره‌سازی بیش از ۳ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی
  • ویژگی مخفی در آیفون شما؛ از این ویدیوها خبر دارید؟
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • وقتی می گوئیم چیدمان هوشمندانه داخل خانه دقیقا منظورمان این است!(+تصاویر)
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • آمادگی ذخیره‌سازی مرغ مازاد در لرستان وجود دارد
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)
  • سرمایه گذاری بر روی معادن طلای افغانستان