Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر ظرفیت ورزش برای تعامل بیشتر میان کشورها اظهار داشت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای توسعه یافته در ورزش، از جمله کشور چین، زمینه همکاری های مشترک را ایجاد کنیم. به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش وجوانان، در جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی که با حضور سفیر چین برگزار شد، سید حمید سجادی با بیان اینکه ورزش فرصت های خوبی را برای تعامل میان کشورها ایجاد می کند، گفت: تلاش خواهیم کرد با کشورهای توسعه یافته در ورزش، از جمله کشورچین، زمینه همکاری‌های مشترک را ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به نشستهای اخیر خود و مسوولان وزارت ورزش و جوانان با سفیر چین در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: جلسات برگزار شده دستاوردهای بسیار خوبی درپی داشت که قطعا در کوتاهترین زمان، کارهای بزرگی را در دو حوزه ورزش و جوانان باهمکاری های مشترک، اجرایی خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان در ادامه توضیحاتی را در خصوص نشست امروز ستاد عالی بازی های المپیک، پارالمپیک و آسیایی و پاراآسیایی ارائه کرد و اظهار داشت: برای حضور موفق در المپیک زمستانی چین و بازی های آسیایی هانگژو باید بررسی ها دقیق و کارشناسانه باشد.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای ورزش ایران در هفته های اخیر بیان کرد: این نتایج می‌تواند فرصت خوبی برای ارزیابی‌ها باشد، ضمن اینکه تاکید می‌کنم تمام ابعاد ورزش باید مورد توجه و با دقت نظر رصد شود.

سجادی درخصوص حضور موفق در المپیک‌ها و بازی های آسیایی و پاراآسیایی و حضور کیفی کاروان ورزشی ایران با هدف کسب افتخار برای ایران را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: در نظر داریم تیم ها و ورزشکارانی را به این رویدادها اعزام کنیم که شانس کسب مدال یا ارتقاء رنکینگ را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش حضور بانوان در این رویدادها را بسیار مهم برای وزارت ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: در تعدادی از رشته ها ورزشی، بانوان ما شانس کسب مدال دارند و در برخی از رشته ها نیز در مسیر موفقیت و ارتقاء قرار دارند که این نکات باید در اعزام های برون مرزی مورد توجه قراربگیرد.

وزیر ورزش وجوانان تصریح کرد: باور داریم که بانوان کشورمان می توانند نقش مهمی در کسب مدال و افتخار برای ایران عزیز داشته باشند بنابراین معاونت امور بانوان و اعضا ستاد باید نگاه ویژه‌ای به این بخش از ورزش داشته باشند.

در این نشست صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک نقطه نظرات خود را پیرامون المپیک و پارالمپیک زمستانی و بازی های آسیایی و پاراآسیایی گوانگژو ارائه کردند.

علی رغبتی مدیر کل دفتر برنامه ریزی و پیمان فخری سرپرست کاروان ایران اعزامی به بازی های آسیایی گزارشی در خصوص رشته هایی که شانس اعزام دارند ارائه کردند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان آسیایی و پاراآسیایی بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی

به گزارش جام جم آنلاین ؛  سجاد رحمانی اظهار کرد: نخستین کاروان ۸۵ نفره حج عمره استان ایلام امروز عازم سرزمین وحی شد.

وی با بیان اینکه روادید تمامی زوار ایلامی حج عمره مفرده صادر شده است، افزود: پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.

مدیر حج و زیارت استان ایلام ابراز کرد: این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.

رحمانی خاطرنشان کرد: مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است که پنج روز در مدینه و پنج روز هم در مکه مکرمه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • ابهام در اعزام الناز رکابی به مسابقات گزینشی المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • ابهام در اعزام «الناز رکابی» به مسابقات سنگنوردی گزینشی المپیک
  • پیش‌بینی آقای ورزش ایران از رقابت با پرافتخارترین کشتی‌گیر تاریخ المپیک / فیلم