Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - پنجره  نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان فوتبال اروپا از اول ژانویه سال ۲۰۲۲  در انگلیس، آلمان و اسکاتلند بازگشایی شده و روز ۳۱ ژانویه بسته می‌شود اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا و سری آ، این پنجره از سوم ژانویه باز شده است و ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد.

در این روز‌های پایانی فصل زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا، اخبار گوناگونی در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن ها اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیل جونز، مدافع منچستریونایتد ممکن است در میانه فصل راهی فرانسه شود، زیرا طبق گزارش ها، تیم بوردو به دنبال جذب این مدافع میانی است. بازیکن سابق انگلیس که در چند فصل گذشته با مصدومیت‌های متعددی دست و پنجه نرم کرده بود، اخیراً برای شیاطین سرخ به میادین بازگشته است. به گزارش استاندارد، انتقال تانگوی اندومبله از تاتنهام به پاری سن ژرمن در خطر منتفی است. غول‌های فرانسوی در حال تلاش برای یافتن فضایی در تیم پر ستاره خود برای این هافبک هستند که در حال مذاکره بر سر قرارداد قرضی است. اگر عثمان دمبله قبل از پایان مهلت روز دوشنبه بارسلونا را ترک کند، به احتمال زیاد به یک باشگاه لیگ برتری خواهد پیوست.

اریک بیلی به جدایی از منچستریونایتد نگاه مثبتی ندارد. استون ویلا از رقابت برای جذب بنتانکور بازیکن یوونتوس کناره گیری کرد. پیشنهاد جدیدی برای این بازیکن وجود ندارد. حالا اسپرز برای جذب این بازیکن اروگوئه‌ای در موقعیت بهتری است. الهلال قصد دارد اودیون ایگالو، مهاجم سابق واتفورد و منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. توافق بر سر شرایط شخصی تا ژوئن ۲۰۲۳ صورت گرفته است. ایگالو جانشین الهلال گومیس خواهد بود. فیورنتینا جانشین ولاهوویچ را جذب کرد. کمتر از یک روز پس از رسمی شدن انتقال دوشان ولاهوویچ از فیورنتینا به یوونتوس، باشگاه فلورانسی آرتور کابرال بازیکن تیم اف سی بازل سوئیس را به جای او به خدمت گرفت. باشگاه اینتر از جذب رسمی فیلیپه کایسدو مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال جنوا به صورت قرضی خبر داد. او در فصل جاری رقابت‌های سری A، در ۹ بازی‌اش در سری A یک گل به ثمر رسانده است.

لیدز قصد ندارد رافینیا وینگر برزیلی خود را در ژانویه بفروشد.لیدز همچنان به فکر جذب قرضی تاکومی مینامینو از لیورپول است. به گزارش فوتبال نیوز آلمان، اسکای آلمان، فاش کرده است که در انتقال قرضی رابین گوسنس از آتالانتا به اینترمیلان بند غیرمتعارفی وجود دارد. گفته می‌شود که این قرارداد در واقع برای ۱۸ ماه است و نه ۶ ماه، اما تعهد به خرید ۲۵ میلیون یورویی به علاوه پاداش تنها زمانی فعال می‌شود که اینتر اولین گل رقابتی خود را در فصل ۲۰۲۲/۲۳ به ثمر برساند. زمانی که این انتقال دائمی شود، قرارداد گوسنس با اینتر تا سال ۲۰۲۶ ادامه خواهد داشت. یوونتوس به سرعت برای جذب دنیس زکریا از بوروسیا مونشن گلادباخ اقدام کرده است. بر سر شرایط شخصی قبلاً توافق شده است و تنها چیزی که باقی مانده این است که باشگاه آلمانی به پیشنهاد ۶ تا ۷ میلیون یورویی چراغ سبز نشان دهد. اورتون و کریستال پالاس هر دو در حال مذاکره برای انتقال قرضی فن د بیک از منچستریونایتد هستند. تصور می‌شود که والنسیا در حال حاضر از خرید این بازیکن منصرف شده و روی اهداف دیگر تمرکز کرده است. اینترمیلان تایید کرد که استفانو سنسی به صورت قرضی برای باقی فصل به سمپدوریا پیوسته است. هافبک میانی در سپتامبر ۲۰۲۰ به اینتر پیوست و ۵۲ بازی در تمام رقابت‌ها انجام داده است. قرارداد او با باشگاه اینتر تا سال ۲۰۲۴ اعتبار دارد طبق گزارش The Sun، اگر رالف رنگنیک به عنوان سرمربی منچستریونایتد باقی بماند، پل پوگبا پس از تابستان ۲۰۲۲ هم در این تیم خواهد ماند. این ستاره فرانسوی به قدری تحت تاثیر سرمربی آلمانی و برنامه‌ای که برای او در یونایتد دارد قرار گرفته است که مایل است نظر خود را در مورد آینده تغییر دهد.

والنسیا در حال مذاکره مستقیم با تاتنهام برای تکمیل قرارداد قرضی برایان ژیل خواهد بود. اسپرز در ساعات آینده تصمیم نهایی را خواهد گرفت. والنسیا همچنین در مورد جذب قرضی آماد دیاوارا با آ اس رم گفت و گو خواهد کرد. یوونتوس سعی خواهد کرد تا قبل از دوشنبه راه حلی برای آرون رمزی بیابد. برنلی می‌خواهد فورا او را به خدمت بگیرد، اما در حال حاضر هیچ چراغ سبزی از سمت بازیکن وجود ندارد. در همین حال، مذاکرات برای انتقال قرضی آرتور ملو به آرسنال به شکست انجامید.

لیورپول و اف سی پورتو در حال آماده سازی مدارک برای تکمیل قرارداد لوئیز دیاز هستند. باشگاه‌ها در حال گفت و گو در مورد جزئیات نهایی هستند. در حالی که دیاز با شرایط شخصی برای پیوستن فوری به لیورپول موافقت کرده است. لوئیس دیاز با قراردادی ۵ ساله با لیورپول قرارداد امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید 

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا - ۸ بهمن آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات فوتبال اروپا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش نقل و انتقالات بارسلونا نقل و انتقالات فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • وارن زائر امری دومین بازیکن جوانی که در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به میدان می‌رود
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • سریع‌ترین بازیکن این فصل لیگ قهرمانان اروپا کیست؟
  • آشنایی با 10 بازیکن تند و تیز لیگ قهرمانان اروپا (+عکس)
  • سریع‌ترین بازیکنان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 24-2023
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!