Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - مصطفی احسان‌پور مسئول کارگروه هیمالیانوردی چهارمحال و بختیاری و سرپرست مرحله دوم اردوی تیم ملی با اشاره به برگزاری این مرحله از اردو طی روز‌های هفتم و هشتم بهمن در ارتفاعات قله کلار تنگ سیاه واقع در شهرستان بروجن گفت: توانایی‌های علمی و عملی ۱۲ مرد و هشت بانوی ورزشکار حاضر در اردوی تیم ملی هیمالیانوردی با حضور سید علی حسینی و حسین نظر به عنوان مربی و ناظر فدراسیون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این اردو فهرست ورزشکاران بر اساس امتیازات به دست آمده تهیه شد که بر مبنای آن مالک توجونی و فائزه احمدی از چهارمحال و بختیاری توانستند با کسب بالاترین امتیازات جواز حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی هیمالیانوردی در علم کوه مازندران را به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید

آغاز اردوی تیم هیمالیانوردی کشور در ارتفاعات چهارمحال و بختیاری

تعیین تعداد نفرات راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی هیمالیانوردی رده سنی امید با نظر فدراسیون کوهنوردی و صعود‌های ورزشی انجام می‌شود.

اردوی نهایی در علم کوه مازندران اواخر بهمن برگزار می‌شود و پس از آن نفرات منتخب با عضویت در تیم ملی خود را برای صعود به قلل هیمالیا آماده می‌کنند.

بنا به نظر مربیان برجسته کوهنوردی منطقه کلار تنگ سیاه به لحاظ برخورداری از شرایط اقامتی و نوع مسیر، مکانی مناسب برای اجرای تمرینات سخت کوهنوردی و اسکی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اردوی تیم ملی تیم هیمالیانوردی تیم ملی هیمالیانوردی چهارمحال و بختیاری اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد

زنگ سپاس معلم به طور همزمان در مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به صدا در آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، زنگ سپاس معلم در مدارس مناطق هفده گانه آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری به طور همزمان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی نواخته شد.

مراسم نواختن زنگ سپاس معلم همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم که از 12 اردیبهشت‌ماه تا 19 اردیبهشت‌ماه است در مدارس استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

آیین نمادین سپاس معلم استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، فرمانده انتظامی استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار استان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی در آموزشگاه صفرپور ناحیه 2 شهرستان شهرکرد برگزار شد.

افشین امیریان، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این آیین با اشاره به اینکه 2نفر از معلمان استان به عنوان معلمان نمونه کشوری معرفی شدند، گفت: سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور از استان به عنوان معلمان نمونه برتر کشور معرفی شدند.

انتهای پیام/7540

 

 

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • زنگ سپاس معلم در چهارمحال و بختیاری نواخته شد
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری