Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:02:05 GMT

شهردار: پیمانکاران مقصر انباشت زباله در اهواز هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۷۹۹۸

شهردار: پیمانکاران مقصر انباشت زباله در اهواز هستند

به گزارش ایرنا، رضا امینی روز یکشنبه در گفت و گویی رسانه‌ای افزود: مقاومت پیمانکاران زیاده خواه در انجام وظایف قانونی و تحریک کارگران ناآگاه برای اعتصاب، وضعیت بهداشتی شهر اهواز را بر اثر تجمع زباله در سطح معابر در شرایط بغرنجی قرار داده است.

وی با تاکید بر برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف بیان کرد: با ورود مراجع مسوول به موضوع، برخورد قانونی با پیمانکاران متخلف انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار اهواز اصلاح فرآیندهای قانونی برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی را مورد تاکید قرار داد و ادامه داد: فرآیند قانونی به گونه ای در نظر گفته شده تا سال آینده جلوی تکرار روزهای تلخ گذشته برای جمع‌آوری زباله گرفته، و زمینه رفاه و رضایت مردم بیشتر فراهم شود.

رییس شورای اسلامی شهر اهواز نیز با اشاره به امتناع پاکبانان این کلانشهر از جمع آوری زباله‌ها از سطح شهر گفت: حقوق این کارگران به روز است و عقب ماندگی در پرداخت حقوق آنها وجود ندارد، لذا این احتمال وجود دارد که مسایل دیگری پشت این قضایا باشد.

سیاوش محمودی با تاکید بر پیگیری این شورا برای برخورد با پیمانکاران متخلف افزود: با پیمانکارانی که با کوتاهی خود سلامت و بهداشت مردم را به خطر انداخته‌اند، برخورد قانونی انجام و در صورت نیاز قرارداد آنها فسخ می‌شود.

وی با اشاره به امتناع برخی پاکبانان شهرداری اهواز به ویژه در منطقه ۶ بیان کرد: این اعتصاب این شایبه را ایجاد کرده که شهرداری حق و حقوق کارگران را پرداخت نکرده است در حالی است که حقوق این کارگران به روز است.

گزارش‌ میدانی خبرنگار ایرنا از انباشت زباله در برخی مناطق شهرداری اهواز از جمله کوی جواهری، زیتون کارمندی و کوی سعدی حکایت دارد. این گزارش حاکیست پاکبانان شهرداری جمع‌آوری زباله‌ها را از سطح شهر اهواز، از صبح امروز آغاز کرده‌اند.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان شهرداری اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان شهرداری اهواز شورای اسلامی شهر اهواز خوزستان شهرداری اهواز شهر اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مرتضی احمدی در این دیدار با اشاره به گستردگی روزافزون فضای مجازی و شبکه های اجتماعی گفت:امروز ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اخلاقی را می‌توان در فضای مجازی پیدا کرد که با تذکرات و آگاه سازی به موقع کاربران، می توان شاهد کاهش ناهنجاری های اخلاقی و آسیبهای اجتماعی باشیم.

دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران تاکیدکرد: پلیس فتا با سایت‌ها و شبکه‌هایی که به‌صورت سازمان‌یافته اقدام به تبلیغ، تهییج و تشویق کاربران به پوشش‌های نامتعارف می‌کنند به‌صورت قانونی برخورد کرده و ضمن مسدود کردن این سایت‌ها عوامل آن‌ها را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کند.

وی اذعان داشت: خوشبختانه پلیس فتای استان در زمینه جرم یابی و احصاء منکرات در فضای مجازی اقدامات چشمگیری داشت امیدواریم این همکاری با ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان تداوم یابد.
همچنین در این دیدار در زمینه همراهی دستگاه‌های متولی در اجرای طرح نور ، تاکید بر تعامل بیشتر مسئولان،بررسی موانع پیش رو در عفاف و حجاب،چگونگی رصد فضای مجازی
مباحثی پیرامون سامانه سو بحث و گفتگو شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901222

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • خط راه‌آهن تهران ـ اهواز منتقل می‌شود
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد