Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در هفته گذشته برگزار شد به همین خاطر شبکه «ابوظبی اسپورت» به تحلیل این مسابقات پرداخت.

این رسانه معتبر اماراتی به انتخاب تیم منتخب دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی پرداخت اما کارشناسان این شبکه در تحلیل بازی ها اشتباه بزرگی را در قبال تیم ملی ایران مرتکب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در معرفی تیم منتخب در این شبکه اماراتی نام امید ابراهیمی هافبک سابق تیم ملی کشورمان که به اردوی تیم ملی دعوت نشده بود و در لیست تیم نیز حضور نداشت به عنوان دفاع چپ در تیم منتخب دور هفتم انتخابی جام جهانی معرفی شد.

در تحلیل این کارشناسان اماراتی مهدی طارمی و سعید عزت اللهی دو بازیکن تیم ملی کشورمان با درخشش مقابل عراق در تیم منتخب هفته قرار گرفتند.

در زیر می توانید فیلم کامل تحلیل شبکه ابوظبی اسپورت از انتخاب بهترین های هفته انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و گاف عجیب این رسانه در انتخاب امید ابراهیمی را تماشا کنید.

تیم ملی فوتبال کشورمان در دور هفتم موفق شد عراق را در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست و جواز صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ را کسب کند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی تیم منتخب دور هفتم تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ در پایان مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور که به مدت ۳ روز به میزبانی سایت استاندارد مینی گلف اصفهان برگزار شد تیم‌های تهران و قم به ترتیب در بخش آقایان و بانوان بر سکوی قهرمانی ایستادند.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با بیان اینکه این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: بیش از ۱۷۰ ورزشکار از ۲۴ استان کشور در این مسابقات حضور داشتند.

خانم جهانی افزود: این هفتمین دوره مسابقات کشوری مینی گلف بود که با حضور برترین‌های ایران برگزار شد سطح بسیار بالایی داشت.

وی گفت: این رقابت‌ها در کنار سنجش میزبان آمادگی ورزشکاران مینی گلف کشور فرصتی هم برای کشف استعداد‌های جدید بود تا از آنها در اردو‌های تیم ملی برای رویداد‌های بین المللی دعوت شود.

جهانی افزود: مینی گلف یکی از رشته‌های جذاب و پرهیجان ورزشی است که سن و سال در آن مطرح نیست و‌در حوزه قهرمانی می‌توان از سنین پایین تا سنین بالای ۶۰ الی ۷۰ در این ورزش فعالیت کرد.

نایب رئیس انجمن مینی گلف کشور با اشاره به جایگاه خوب ایران در آسیا گفت: ایران در سال‌های اخیر همواره جزو ۳ تیم برتر آسیا در مینی گلف بوده است و تلاش این است که در جهان هم بتوانیم جزو ۱۰ کشور برتر باشیم.

خانم جهانی افزود: با پایان این مسابقات قرار است برترین‌ها با حضور در تیم ملی به زودی راهی رقابت‌های بین المللی شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های پیکار‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان در ملایر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • برگزاری هفته هفتم اسب دوانی در یزد
  • متروسواران بخوانند؛ شگرد عجیب سرقت که تازه کشف شد!
  • شگرد عجیب سرقت در مترو
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • رکورد فروش روزانه سینما شکسته شد
  • تصاویر منتخب هفته در جهان
  • همه برنامه های هفتم توسعه، عملیاتی و مسئله محور است