Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:39:59 GMT

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۸۱۹۱

مدیرکل امور بانوان استانداری خراسان جنوبی معرفی شد

به گزارش خبر نگار مهر، محمد طالبی شنبه شب در ائین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری با گرامی داشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: در دوران جاهلیت بیشترین اهانت به زنان می‌شد و دختران زنده به گذر می‌شدند اما با ظهور اسلام و با هدایت‌های پیامبر اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) زن جایگاه والا و بزرگی به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی حضرت فاطمه زهرا (س) که خداوند از ایشان به عنوان خیر کثیر یاد کرده است نشانگر مقام بسیار رفیع و والای زن در اسلام است.

وی بیان کرد: حضرت فاطمه (س) با حضور خود در مسجد از جایگاه ولایت دفاع سیاسی و حاکمیتی کرد و در حادثه عاشورا هم زنانی بودند که موجب حضور مردان خود در رکاب امام حسین (ع) شدند.

وی از نقش بسیار مهم و سازنده زنان در طول تاریخ اسلام، مبارزات قبل از انقلاب و دوران دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد: زن دارای دو نقش مهم در خانواده و جامعه دارد و از دامن زن است که مرد به معراج می‌رود و مدیران بسیار لایقی از زنان در جامعه بعد از پیروزی انقلاب در کشور داشته ایم.

معاون سیاسی استانداری خراسان جنوبی اضافه کرد: تغییر و تحولات موضوعی طبیعی است و هر آمدن رفتنی هم دارد و ماهم که امروز در این جایگاه قرار داریم باید کاری کنیم تا روزی که می‌رویم قدمی مثبت برای جامعه برداشته باشیم.

وی از خدمات مدیر کل سابق دفتر امور زنان و خانواده استانداری تشکر و برای مدیر کل جدید آرزوی موفیقت کرد.

مدیر کل سابق دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان جنوبی هم با بیان اینکه از ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۵ این مسئولیت را برعهده داشته ام، اظهار کرد: چون ریل گذاری خوبی در این حوزه در گذشته انجام شده است مدیر کل جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری با حمایت‌های که از وی می‌شود، بسیار موفق خواهد بود.

نفیسه نخعی تصریح کرد: بار بزرگی با انجام این کار از روی دوش من برداشته شد و با توجه به اینکه من از نیروهای وزارت کشور هستم و در زمان انتصاب به این مسئولیت نایب رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند بودم، خودم از عملکردم در این مسئولیت رضایت دارم که آن را نتیجه تلاش همه همکارانم می دانم که با وجود کمی آنها از نظر تعداد و محدودیت‌های موجود خوب عمل کردند.

به گفته وی یکی از مشکلات مهم در این حوزه آن است که همه خود را صاحب نظر در این باره می‌دانند و به دلیل اینکه بعضی از وظایف ما هم پوشانی با حوزه اجتماعی دارد باید به گونه‌ای عمل کنیم که موازی کاری تلقی نشود.

در این مراسم از نفیسه نخغی مدیر کل سابق دفتر امور زنان و خانواده استانداری تشکر شد و فرشته اسد زاده که دارای سوابق فرهنگی و اجرایی است و در گذشته مدیر کل اجتماعی نیز بوده و قبل از این معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور بیرجند بوده است به عنوان مدیر کل جدید دفتر امور زنان و خانواده استانداری معرفی شد.

کد خبر 5412074

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی محمد طالبی بیرجند مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان دفتر امور زنان و خانواده استانداری مدیر کل کل سابق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان الگو و نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند و باید در راستای ترویج و تقویت فرهنگ اعتماد به موفقیت زنان در مدیریت و فعالیت‌های صنفی جامعه تلاش کرد و در این راه بیان عملکرد خوب آنان درعرصه‌های مدیریتی ضروری است.

خلیل‌احمد سلامی در نخستین جلسه کمیته بانوان و خانواده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد ضمن تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: این ایام فرصت مناسبی برای تکریم قشر‌های مختلف جامعه کار و تولید بعنوان جهادگران عرصه تلاش و خودکفایی است.
وی به نقش مهم بانوان در جامعه نیز اشاره کرد و افزود: بدون مشارکت جدی بانوان در عرصه‌های مختلف، توسعه پایدار محقق نمی‌شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: زمینه‌های مشارکت بیشتر بانوان در تشکل‌های کارگری و کارفرمایی فراهم است و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود از آنها حمایت می‌شود.
وی از حمایت مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان از بانوان کارآفرین خبر داد و افزود: زنان و دختران این استان بواسطه فرهنگ و پیشینه تاریخی مستحکم، از توانمندی‌هایی برخوردار هستند که می‌بایست مورد توجه قرار گیرد و حمایت شوند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان هم در این جلسه اظهار کرد: تشکیل هیات اندیشه ورز متشکل از بانوان عضو تشکل‌های کارگری و کارآفرینان می‌تواند در پیگیری مسائل این قشر پر تلاش و اثرگذار مهم باشد.
زهرا ابراهیمی گفت: در سال‌های اخیر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری تلاش کرده است با همکاری دستگاه‌های مرتبط از جمله اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حمایت‌هایی را از بانوان این خطه انجام دهد.
وی افزود: حضور بانوان استان در نمایشگاه‌های مختلف ملی و بین‌المللی، برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با زنان تاثیر گذار و تقویت کمیته‌های بانوان دستگاه‌های اجرایی از جمله برنامه‌های دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • بانوان نماد خودباوری و مسوولیت پذیری در جامعه هستند
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • التیماتوم ۴ ماهه شفقت برای معاونت عمرانی‌ استانداری