Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غفور کارگری شامگاه گذشته در همایش شهدای روحانی که در سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: قهرمان ملی و جوانمرد کسی است که دل‌ها و روح‌ها شیفته اوست و همه جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی و حتی غیرمسلمان، وی را الگوی خود قرار داده‌اند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به چهار شهید والامقام علاقه خاصی داشت و به آن‌ها وابسته بود که این شهدا عبارتند از شهید احمد کاظمی، شهید عماد مغنیه، شهید حسن باقری و شهید مهدی باکری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن باقری، بهشتی جنگ بود

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در مورد شهید حسن باقری آن‌چنان که باید، حق ادا نشده است، تاکید کرد: این شهید والامقام به عبارتی بهشتی جنگ بود و بعد از شهادتش، گرهی در داستان جنگ به وجود آمد.

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به وابستگی خاص سردار سلیمانی به شهیدان مهدی باکری و حسن باقری ادامه داد: حاج قاسم دو روز قبل از شهادتش، متنی را در سوریه با این عنوان می‌نویسد که «خدایا مرا پاکیزه بپذیر» و این دقیقا همان جمله شهید مهدی باکری است. این مساله نشان می‌دهد سردار دل‌ها تا چه حد علاقمند به شهید باکری بوده است.

وی تشریح کرد: شهید سلیمانی تنها فرمانده نظامی نبود بلکه ابعاد دیگر این شهید بزرگ، بالاتر از وجه نظامی وی بود به‌طوری‌که این شهید والامقام یک دیپلمات کم‌نظیر جهانی بوده و دیپلماسی‌های بزرگی را انجام داد.

سردار کارگری گفت: سردار سلیمانی یک ادیب و شخصیت علم‌دوست بود و قبل از شهادتش به جانشین دفترش گفته بود تا لیستی از کتب و نوارهای صوتی درباره اخلاق، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه و... برخی از علما را تهیه کند.

وی با بیان اینکه در برابر شهدا چهار وظیفه اساسی و مهم داریم، افزود: اول اینکه حتما باید با شهدا ارتباط داشته باشیم و سپس یادشان را با امثال همین همایش‌ها زنده نگه داریم و در ادامه ضمن گسترش فرهنگ و آرمان شهدا، ادامه‌دهنده واقعی راهشان باشیم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس در رابطه با خدمات ارزنده روحانیت در طول تاریخ تاکید کرد: روحانیت همواره در مبارزه با طاغوت ثابت قدم بوده و رسالت روشنگری جوامع را بر عهده داشته است.

وی گفت: روحانیت در قبل و بعد از انقلاب اسلامی، امامت جامعه را بر عهده داشته و شهدای بزرگی را به انقلاب و نظام تقدیم کرده است.

انتهای پیام/3463/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهدای روحانی حسن باقری حسن باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سردار نعمت اله باقری به مناسبت هفته کار و کارگر با جامعه کارگری استان دیدار کرد و گفت: در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید مشکلات واحد‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان برطرف شود.

وی افزود: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال تسهیلات تبصره ۱۸ در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

سردار باقری افزود: تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود با مشکلاتی مواجه هستند که قرار است با کمک بسیج سازندگی برای حل مشکلات فروش و ایجاد نمایشگاه‌های شهرستانی و استانی به دنبال کاهش دغدغه‌های تولیدکنندگان باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟