Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی در استان تهران اظهار داشت: بر اساس داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی آسمان استان تهران تا فردا دوشنبه ۱۱ بهمن ماه قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد همراه خواهد بود.

وی گفت: برای عصر امروز یکشنبه تا صبح سه شنبه در برخی ساعت در مناطق پر تردد شهری و صنعتی این وزش باد همراه با غبار محلی پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل هواشناسی استان تهران افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی از غرب کشور برای فردا دوشنبه از بعد از ظهر افزایش ابر در استان تهران مورد انتظار است.

جلالی عنوان داشت: برای روز سه شنبه در بعضی ساعات بارش باران و در اواخر وقت در برخی مناطق وقوع مه و در ارتفاعات استان تهران بارش برف، کولاک برف و در اواخر وقت وضعیت مه آلودی پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان تهران اظهارداشت: برای روز چهارشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری و از بعد از ظهر همراه با غبار محلی پیش بینی شده است.

کد خبر 5412096

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی جلالی اداره كل هواشناسي استان تهران سامانه بارشی برف و کولاک مطالبات مردم گیلان از دولت ویروس کرونا بوشهر دهه فجر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا بارش برف کرمانشاه خراسان رضوی شیوع کرونا واکسن کرونا برف و کولاک مشهد همدان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل

مجید کوهی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به پدیده های هواشناسی اردبیل در روزهای آینده اظهار کرد: با فعالیت سامانه های بارشی در اردبیل از عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه شاهد بارش های متعدد در اردبیل خواهیم بود.

وی زمان پایان این پدیده هواشناسی را اواخر شنبه ۱۵ اردیبهشت اعلام و خاطرنشان کرد: مخاطره های طبیعی برای این سامانه بارشی پیش بینی شده که وزش تندبادهای موقتی، بارش متناوب باران گاهی به صورت رگبار باران توام با رعدوبرق، رخداد تگرگ به ویژه در مناطق کوهستانی و دامنه کوه ها و بارش برف در ارتفاعات بویژه در ارتفاعات سبلان پیش بینی مش ود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل منطقه اثر این پدیده جوی را تمامی مناطق استان اردبیل اعلام کرد و گفت: آبگرفتگی معابر عمومی و روان آب درون شهری، سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه های فصلی، برخورد صاعقه در دامنه کوه ها، لغزندگی جاده های مواصلاتی و اختلال در عملیات پروازی پیش بینی می شود.

کوهی با توصیه به شهروندان برای توجه به هشدارهای هواشناسی بیان کرد: شهروندان باید با اجتناب از اطراق و تردد در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها از وقوع رخدادهای تلخ جلوگیری کنند.

وی از اطلاع رسانی به عشایر به منظور جلوگیری از چرای احشام در دامنه کوه و عدم تردد در حاشیه رودخانه ها و نواحی مرتفع خبر داد و بیان کرد: توجه به توصیه های کارشناسان جهاد کشاورزی برای پیشگیری از خسارت، انجام تمهیدات لازم در ارگان های امدادی و گردشگری و توصیه به انجام تمهیدات لازم در راستای آگاهسازی گردشگران، احتیاط در انجام پروژه های عمرانی و ساختمانی و اجتناب از صعود به ارتفاعات ضروری است.

کد خبر 6094064

دیگر خبرها

  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • هشدار هواشناسی به تهرانی‌ها/ جزئیات پیش بینی هواشناسی
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان/ تهران آخر هفته بارانی می‌شود
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران