Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:29:28 GMT

جبیره: اعتصاب نفت را طالب رهبری نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۵۸۳۶۵

جبیره: اعتصاب نفت را طالب رهبری نمی‌کند

مهاجم نفت آبادان امیدوار است در تعطیلات نیم فصل شرایطی برای حل مشکلات این باشگاه و حضور قدرتمند در نقل و انتقالات فراهم شود. 

به گزارش "ورزش سه"، نفت آبادان علیرغم نتایج موفقی که طی هفته‌های پایانی نیم فصل اول کسب کرده، همچنان در جمع مدعیان سقوط قرار دارد و انتظار می‌رود برای نیم فصل دوم با ایجاد شرایط لازم و حمایت از سوی مسوولان، مشکلات آنها حل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

رضا جبیره مهاجم صنعت نفت آبادان که بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت برابر ذوب آهن بار دیگر به ترکیب این تیم بازگشته بود، درباره شرایط خود می‌گوید: خدا را شکر میکنم که بعد از نیم فصل مصدومیت توانستم دوباره برگردم و بدون هیچ مشکلی بازی کنم. حقیقتا دلم برای بازی کردن تنگ شده بود. از همه‌ی آنهایی که در این مدت کنارم بودند واقعا ممنون هستم و امیدوارم بتوانم روزی محبت آنها را جبران کنم. 

 

وی با اشاره به برتری تیمش در این جدال سخت گفت: روی شوت تماشایی طالب ریکانی به گل رسیدیم و بعد از  گل توانستیم بازی را به خوبی مدیریت کنیم و به سه امتیاز ارزشمند در اصفهان در مقابل تیم خوب ذوب آهن به دست بیاوریم. 

 

 

مهاجم صنعت نفت در خصوص مشکلات به وجود آمده در این تیم و اعتصاب بازیکنان گفت: واقعا نمی‌دانم چی بگویم. اصلا نمی‌دانم چرا باید شرایط اینگونه باشد. تیم ما جز تیم‌های ارزان لیگ برتر است و این مشکلات کاملا عجیب است. چرا نباید به تیمی ک تنها دلخوشی یه شهر است کمک کنند؟ مدیران و مسئولین کجا هستند و کسی به داد این تیم نمی‌رسد؟ قبل از بازی با ذوب‌آهن 10 درصد پرداختی داشتیم اما بعد از آن وعده ها باز هم عملی نشد. به نظرم مظلوم‌ترین تیم و هوادار را آبادان دارد. شاید حرف‌هایم تکراری باشد اما این حق مردم این شهر که صنعت نفت تنها دلخوشی آنها است نیست. چندین سال است هواداران گله‌مند هستند و مشکلات را فریاد می‌زنند اما کسی به این موضوع توجه‌ای ندارد. 

 

جبیره درباره شرایط متفاوت نفت در کسب نتایج و شرایط سخت مالی و امکاناتی گفت: ما به معنی واقعی یک تیم هستیم و به جرات می‌گویم جوی که در تیمی ما حاکم است در هیچ تیمی وجود ندارد. خدا را شکر بازی به بازی تیم ما دارد بهتر و بهتر می‌شود و علی رغم مشکلات موجود نتایج قابل قبولی را کسب کردیم و این نشان دهنده همدلی و وحدت در تیم ما است. ما بزرگ‌ترهای داریم که می‌توانند تیم را به خوبی مدیریت کنند. فقط امیدوار هستم مشکلات به زودی حل شود تا بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.

 

مهاجم نفت درباره اینکه برخی اعتصاب بازیکنان این تیم را به طالب ریکانی ربط دادند اینطور واکنش نشان داد: نمی‌دانم این صحبت ها از کجا می‌آید این حرف ها درست نیست و هدف کسانی که آنها را مطرح می‌کنند این است که شخصیت طالب را پیش هوادار خراب کنند چرا که از محبوبیت او می‌ترسند. طالب ریکانی بزرگ و کاپیتان تیم ماست و چشم همه به اوست آن هم در حالی ست که بازیکنان ما بعد از گذشت ماه‌ها فقط 10 درصد دریافتی داشته اند. از طرفی هر تصمیمی که می‌گیریم نتیجه جمع بندی بازیکنان و تیمی است.

رضا جبیره صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا جبیره صنعت نفت آبادان نفت آبادان صنعت نفت نیم فصل تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۵۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد

به گزارش همشهری آنلاین، لیونل مسی، مهاجم آرژانتینی اینتر میامی پس از بازی با نیویورک ردبولز (۶ بر ۲) دو رکورد جدید در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد.

در این دیدار لیونل مسی یک گل زد و پنج پاس گل داد. بدین ترتیب مسی نخستین بازیکن تاریخ MLS شد که در یک بازی ۵ پاس گل می‌دهد. او همچنین نخستین بازیکن MLS بود که در یک بازی در سیستم گل و پاس گل ۶ امتیاز کسب کرد.

مسی همچنین برای نخستین بار در دوران حرفه‌ای‌اش توانست در یک بازی پنج پاس گل بدهد.

در این دیدار لوئیس سوارس، مهاجم اروگوئه‌ای اینتر میامی هت‌تریک کرد و یک پاس گل هم داد.

تیم فوتبال اینتر میامی با ۲۴ امتیاز از ۱۲ بازی در صدر جدول رده‌بندی کنفرانس شرق MLS قرار دارد.

کد خبر 849255 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • شب تاریخی لیونل مسی در آمریکا رقم خورد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • نوای «حیدر حیدر» کودک خردسال در حرم علی بن ابی‌طالب
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان